آخرین اخبار :
کد خبر : 9344 سه شنبه 20 آذر 1397 سیاست
با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی :

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران منصوب شد

وزیر راه و شهرسازی در حکمی مهندس سید محمد نظری را به سمت مدیر کل جدید راه و شهرسازی مازندران منصوب کرد.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران مراسم تودیع و معارفه مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران در سالن همایش اداره کل هواشناسی استان با حضور مسؤولان استانی برگزار شد و در این مراسم از خدمات عبدالله بهادری تجلیل و سید محمد نظری با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی به عنوان مدیرکل راه و شهرسازی مازندران منصوب شده است.

مهندس  رازجویان سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران در این مراسم اظهار کرد: پیگیری مجدانه و پررنگ را شاهد بودیم و توقع داریم که این موضوع در مدیریت جدید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه انتظارات استان از فرد بومی بیشتر است، یادآور شد: مدیر سابق برای شناخت استان تا حدودی وقت صرف کرد اما مدیری که در جای جای استان حضور داشت انتظار بیشتری داریم.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار مازندران خاطرنشان کرد: روند طرح‌های جامع و تفضیلی در استان کوتاه شود، طرحی در سال ۹۳ تهیه و تصویب شده ولی هنوز روند اجرایی آن تسریع نشده است.

رازجویان با اعلام اینکه آزادراه‌ها و پروژه‌های استان باید سرعت داده شود، گفت: از مشکلات و کمبودهای اعتباری اطلاع دارم ولی این موضوعات قابل حل است.

مهندس سید محمد نظری در آئین معارفه خود ضمن قدردانی از فعالیت های مهندس بهادری اظهار کرد : مازندران باوجود پتانسیل های فراوان برای گردشگری  و همچنین برخورداری از مواهب طبیعی و دریا می تواند با سرمایه گذاری مناسب و راه ارتباطی ایمن  از طریق جذب مسافر و گردشگر سهم بسیار زیادی در رشد و شکوفایی اقتصاد برای خود منطقه وکشور داشته باشد.

وی با اشاره به اعتماد وزیر راه و شهرسازی و مجمع نمایندگان مازندران ابراز امیدواری کرد : با تعامل بین دستگاههای اجرایی و مسئولین استانی بتوانیم در حوزه راه و شهرسازی منشا خدمات ارزنده ای باشیم .

وی به اقدامات خوب مدیر کل پیشین راه و شهرسازی مازندران اشاره کرد و افزود : رفع مشکلات مردم یکی از دغدغه های مهم ایشان بوده و در این حوزه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند .

نظری خاطرنشان کرد : من نیز برای حل مشکلات مردم در حوزه راه و شهرسازی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهم کرد و بطور شبانه روز به مردم استان خدمت خواهم کرد .

در ادامه سید محمد نظری مدیرکل جدید راه و شهرسازی مازندران نیز اظهار کرد: همه تلاش ما خدمت به مردم است و تلاش می‌کنم از این ظرفیت با توجه به شناختی که از استان مازندران دارم به نحو احسن این ماموریت را به درستی انجام دهم.

مهندس سید محمد نظری با تاکید بر اینکه مازندران را باید ملی حتی فراملی دید اظهار داشت : ما به آینده مازندران خوش بین هستیم .

گفتنی است : مهندس عبداله بهادری از آبان ماه سال گذشته  به مدت 14 ماه مدیر کل راه و شهرسازی مازندران بودند که با حکم وزیر راه و شهرسازی بعنوان عضو هئیت مدیره سازمان ملی زمین و مسکن منصوب شدند .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها