آخرین اخبار :
کد خبر : 9345 چهارشنبه 21 آذر 1397 اجتماعی
در نشست فرماندار نکا و مدیرکل راهداری استان

وضعیت راههای مواصلاتی شهرستان بررسی شد

فرماندار نکا: راهها، نقش موثری در توسعه شهرستان ایفا می کند، بکارگیری ظرفیت ها و امکانات موجود، به منظور بالا بردن ایمنی، عملیات تسطیح در راههای مواصلاتی، گرفته شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، به منظور بررسی مسائل و رفع مشكلات حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، با حضور فرماندار نکا، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای و تنی چند از مدیران شهرستانی، وضعیت راههای مواصلاتی شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

فرماندار نکا در این نشست، تامین راه مناسب برای توسعه راههای مواصلاتی شهرستان را ضروری دانست و اظهار داشت: یکی از مهمترین خدمات زیربنایی راه است، که نقش موثری در توسعه شهرستان ایفا می کند، بکارگیری ظرفیت ها و امکانات موجود به منظور بالا بردن ایمنی، عملیات تسطیح در راههای مواصلاتی، گرفته شود.

توحیدی مقدم افزود: خطرآفرین بودن جاده‌ها، تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی و خط‌کشی‌ و لکه گیری نیازمند بررسی و مساعدت اداره کل راهداری و حمل نقل جاده ای استان می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده ای استان نیز، از اداره راهداری شهرستان خواست تا با همه توان و امکانات به میدان بیاید و با بازنگری راه های روستایی، نقاط و محورهای مورد نیاز را با همکاری بخشداران و دهیاران اصلاح نماید.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها