آخرین اخبار :
کد خبر : 9348 چهارشنبه 21 آذر 1397 سیاست
مدیرکل راه و شهرسازي مازندران در جلسه شوراي اداري اين اداره كل عنوان نمود :

اتمام پروژههای نیمه تمام اولویت نخست اداره کل راه و شهرسازی استان

مدیر کل راه و شهرسازی استان در جلسه شورای اداری اتمام پروژه های نیمه تمام در حوزه راه و شهرسازی را اولویت نخست دانست.

مدیر کل راه و شهرسازي استان مازندران در نشست خود با رؤساي ادارات تابعه اين اداره كل خواستار تسریع هر چه بیشتر در اجرای فعالیت های این اداره کل و تلاش برای اتمام پروژههای نیمه تمام شد و عنوان نمود : سرعت در عملیات ، کنترل در روند اجرایی و هچنین کیفیت عملیات سه عنصر مهم  در فعالیت های راه و شهرسازی استان در بخشهای مختلف می باشد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران  سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی استان مازندران با اشاره به لزوم تعامل روسای ادارات در حوزه کاری خود یادآور شد : روسای ادارات باید ارتباط موثر با مسئولین شهرستانی ، شهرداران و نمایندگان داشته و با درایت و تیزبینی از این ارتباطات برای دستیابی به اهداف راه و شهرسازی بهره گیری نمایند .

وی خاطرنشان ساخت : مهمترین عاملی که می تواند در تسریع و پیشرفت هر پروژه ای موثر باشد ، نظارت دقیق و حضور فعال بوده ، لذا از همه مدیران و روسات ادارات تابعه و ستادی خواسته تا این مسئله مهم را در اولویت اصلی کار خود لحاظ کند .

 

مهندس نظری بر انجام خدمتي خالصانه كه رضاي خداي متعال را به دنبال داشته تاكيد و از تمامي روساي خواست علاوه بر دفاع از شخصيت و جايگاه اين اداره كل، اقتدار در مديريت ، صرفه جويي در هزينه ها و تعامل با ديگر دستگاه هاي اجرايي را در دستوركار خود قراردهند.

گفتنی است در شورای اداری از زحمات و تلاشهای صادقانه محمود ذوالفقاری معاونت توسعه مدیریت و منابع اداره کل که به افتخار بازنشستگی نائل آمدند قدردانی و سید هاشم حسینی بعنوان معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی معرفی شدند.

همچنین سرکار خانم زینب ایلالی به سمت سرپرست اداره واگذاری معاونت املاک و حقوقی منصوب و معرفی گردیدند .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها