آخرین اخبار :
کد خبر : 9359 پنج شنبه 29 آذر 1397 اجتماعی
راه و شهرسازی

در پی تاکید استاندار مازندران صورت گرفت :

بازدید مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از محور بهنمیر - کیاکلا

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران به منظور تسریع در عملیات اجرایی تعریض و بهسازی محور بهنمیر – کیاکلا بازدید و در جلسه ای که با حضور فرماندار و بخشدار سیمرغ برگزار شد بر اتمام هرچه سریعتر این پروژه تاکید نمود .

به گزارش  اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران ، مهندس سید محمد نظری در اين بازديد ضمن قدرداني از اقدامات صورت گرفته در بخش ارتقاء و تعريض در سطح محورهاي مازندران عنوان نمود : خوشبختانه با توجه به حجم بالاي ترافيك و تردد در راههاي اين استان اقدامات در خور توجه اي در زمينه تعريض و چهار خطه شدن تمامي محورهاي اصلي و شرياني استان در دست اجراست.

وي در ادامه به محور بهنمیر - کیاکلا اشاره و افزود : این محور بطول 5/5 کیلومتر بوده که در قالب دو قرارداد و با اعتباری حدود 60 میلیارد ریال عملیات اجرایی آن از سال 95 آغاز شده است .

مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران  تصریح نمود : باند شمالی این محور حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی می باشد که انشاء اله درصورت تامین و تخصیص بهنگام اعتبارات مورد نیاز تا پایان سالجاری بهره برداری و زیر بار ترافیک خواهد رفت .  

مهندس نظری اظهار امیدواری کرد : انشااله با نگاه ويژه دولت كريمه و پيگيري هاي نمايندگان محترم مر كز استان اعتبارات قابل توجهي به اين پروژه تخصيص داده شود تا از اين طريق بتوان شاهد ترددي سهل و ايمن در سطح اين محور ارتباطي باشيم .

گفتنی است : بهسازی و تعریض محور کیاکلا به جویبار نیز توسط اداره کل راه و شهرسازی استان در دست انجام می باشد.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها