آدینه، 04 اسفند 96 ساعت 07:50 ب.ظ / Fri, 2018 February 23
به افق ساری
اذان صبح: 05:12
طلوع خورشید: 06:37
اذان ظهر: 12:11
غروب خورشید: 17:46
اذان مغرب: 18:05

- دانشگاه - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل میزبان پانزدهمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه ۲ کشور

تبلیغات
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل میزبان پانزدهمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه ۲ کشور

تاریخ 21 بهمن 1396 ساعت 10:06:22
منبع: روابط عمومی
کد خبر: 033005
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل میزبان پانزدهمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه ۲ کشور
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل میزبان پانزدهمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه ۲ کشور

به گزارش روابط عمومی، پانزدهمین نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه ۲ کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل برگزار شد.

دکتر جواد واثقی امیری رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با عرض خیرمقدم و تشکر و قدردانی از حضور مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه ۲ کشور و با تبریک ایام ا... دهه فجر گفت: روابط عمومی در هر سیستم و مجموعه ای آیینه تمام نمای آن مجموعه محسوب می گردد.

وی ضمن بیان این که مخاطبان روابط عمومی ها افراد درون سازمانی و برون سازمانی هستند گفت: روابط عمومی دانشگاه ها که به انعکاس توانمندی ها و فعالیت های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، دانشجویی، سیاست ها و مأموریت های دانشگاه ها می پردازند در ایجاد انگیزه و باور توانستن در افراد نقش مهمی را ایفا می کنند.

دکتر واثقی امیری تاکید کرد: با پیشرفت تکنولوژی و شیوه های نوین ارتباطی، عمر روش های سنتی اطلاع رسانی و تبلیغات به پایان رسیده است و تاثیرگذاری خود را از دست داده است .

رییس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل با بیان این که روابط عمومی یک علم است و کارکنان این حوزه همواره باید از تعالیم و آموزش های روز این حرفه بهره مند گردند افزود: برگزاری چنین نشست ها و جلسات در انتقال تجارب و تعالیم کمک شایانی می کند.

دکتر واثقی امیری گفت: مخاطبان روابط عمومی دانشگاه ها عموما افراد تحصیل کرده و نخبه جامعه هستند، بنابراین روابط عمومی ها باید خود را مجهز به آخرین تکنولوژی روز ارتباطات کنند.

وی ضمن اشاره به این که ارتباط روابط عمومی ها با رسانه بسیار حائز اهمیت و ضروری است اظهار داشت: رسانه ها نیز در ایجاد انگیزه، انتقال توانمندی ها و اعتماد و تعلق خاطر به کل نظام نقش بی بدیلی دارند.

در ادامه مهندس یحیی زاده دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه ۲ کشور با عرض خیرمقدم و تشکر و قدردانی از زحمات میزبان این نشست به ارائه گزارشی از عملکرد دبیرخانه در طی ۲۹ ماه گذشته پرداخت و گفت: برگزاری ۱۵ نشست و ۱۴ کارگاه آموزشی در راستای تبادل تجربیات و ارتقای توانمندی مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه ۲ کشور، برگزاری ۲ جشنواره تجلیل از روابط عمومی ها و خبرنگاران برتر منطقه ۲ کشور، برگزاری نمایشگاه دستاوردها و توانمندی های روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری، جشنواره فیلم کوتاه، راه اندازی کانال اطلاع رسانی منطقه ۲ کشور، برگزاری تور رسانه ای، بازدید از مراکز علمی، صنعتی و پژوهشی از جمله فعالیت های این شورا می باشد که جز با همت مدیران و کارشناسان روابط عمومی دانشگاه ها و پارک های علم و فناوری منطقه ۲ کشور و حمایت های همه جانبه رؤسای دانشگاه ها امکان پذیر نبوده است که از زحماتشان کمال تشکر و قدردانی را دارم.

گفتنی است این نشست با برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان "نقش روابط عمومی در دانشگاه های نسل سوم" و بحث و تبادل نظر مدیران به کار خود پایان داد.

Bookmark and Share
نظر شما
پاسخ به:

Your Name Description

Your Email Description

Your Website Description

Your Comment Description

 

Parent Comment Description

وارد نمودن نام و نام خانوادگی، ایمیل و وب‌سایت اختیاری می‌باشد.