آخرین اخبار :
کد خبر : 1023 سه شنبه 1 خرداد 1397 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

بازدید از سد گلورد و بررسی مشکلات روستای کارکم

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا ، پس از بیان مشکلات روستای کارکم از سوی شورا اسلامی، دستورات لازم برای مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان حاضر در این نشست ، در حل مشکلات روستاهای مذکور صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، با حضور فرماندار نکا و تنی چند از مدیران استانی و شهرستانی مشکلات روستای کارکم بررسی شد.

فرماندار نکا در این نشست بیان داشت: آنچه برای ما اهمیت ویژه و خاص دارد، استفاده تمام و کمال از ظرفیت‌ها و توانمندی‌هاست که لازمه توسعه روستاها محسوب می‌شود و با برنامه‌ریزی درست و هدفمند و تلاش می‌توان بر قسمتی از مشکلات غلبه کرد.

احمدی با تاکید بر حل مشکلات روستاهای محروم،گفت: دولت عزم جدی برای حل مشکلات روستاهای دور افتاده و کم برخوردار داشته و در این زمینه به موفقیت هایی دست یافته است.

مهمترین مطالبات این روستا ،آموزش نجات و غریق جوانان،آسفالت روستا ،بوم گردیو گردشگری، تاسیس تعاونی های کوچک جهت اشتغال جوانان، احداث دامداری و دامپروری، کشت و پرورش درختان سیاه ریشه و اجرای طرح هادی و..... بیان شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان نکا ، پس از بیان مشکلات روستای کارکم از سوی شورا اسلامی، دستورات لازم برای مدیران دستگاههای اجرایی و خدمات رسان حاضر در این نشست ، در حل مشکلات روستاهای مذکور صادر کرد .

فرماندار نکا همچنین از سد گلورد بازدید و خانه ورزش روستای کارکم را افتتاح کردند

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها