آخرین اخبار :
کد خبر : 1045 سه شنبه 1 خرداد 1397 علم و فناوري
روابط عمومی دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل

نشست معاونان آموزشي دانشگاه هاي منطقه ۲ كشور در دانشگاه

به گزارش روابط عمومي، نشست معاونان آموزشي دانشگاه هاي منطقه ۲ كشور به ميزباني دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي، نشست معاونان آموزشي دانشگاه هاي منطقه ۲ كشور به ميزباني دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل برگزار شد.

دكتر جواد واثقي اميري رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل در اين نشست ضمن عرض خيرمقدم و تبريك حلول ماه مبارك رمضان گفت: اميدوارم بتوانيم از فيوضات اين ماه عزيز بهره كافي را ببريم.

رييس دانشگاه صنعتي نوشيرواني بابل گفت: برگزاري اين گونه جلسات هم انديشي، بايد مستمر باشد؛ زيرا تأثير ارزنده اي در هم افزايي و دستيابي به يك سياست واحد و يكنواخت در زمينه موضوعات مشترك دارد.

دكتر واثقي اميري با بيان اين كه امروزه اهميت معاونت آموزشي در دانشگاه ها بيش از پيش مي باشد اظهار داشت: يك فرد نمي تواند بدون توانايي در زمينه آموزشي در حوزه هاي ديگر از قبيل پژوهش، فناوري و ... موفق عمل نمايد به جزء موارد بسيار استثناء و خاص.

وي تاكيد كرد: توجه دقيق به مسايل آموزشي سبب ارتقاي دانشگاه ها مي شود.

دكتر واثقي اميري همچنين به مقوله كارآفريني و مهارت افزايي بسيار تاكيد كرد و گفت: بايد به پروژه ها و پايان نامه هاي تقاضا محور و كاربردي كه در راستاي پاسخ به يك نياز و رفع و حل معضلات جامعه گام بر مي دارند توجه بيشتري شود و حمايت و تشويق گردند.

در ادامه دكتر بهرام نوائي نيا معاون آموزشي دانشگاه و دبير شوراي معاونين آموزشي دانشگاه هاي منطقه ۲ كشور با تشكر و قدرداني از حضور مهمانان و تبريك حلول ماه رمضان به دو موضوع تصويب آيين نامه مديريت آموزش منطقه اي و روند برگزاري امتحانات در ماه مبارك رمضان اشاره كرد و گفت: اين آيين نامه در آبان ماه ۹۶ توسط دبيران مناطق به تصويب رسيد و طي دو يا سه ماه آينده نهايي و ابلاغ مي گردد.

وي گفت: هدف از برگزاري اين نشست طرح مسايل و مشكلات آموزشي دانشگاه هاي منطقه ۲ كشور و بحث و تبادل در زمينه ارتقاي مهارت افزايي در دانشجويان، سرآمدي آموزش، ضوابط توسعه رشته ها، شاخص نسبت استاد به دانشجو و ... مي باشد.

در ادامه هر يك از حاضرين در جلسه به ارائه پيشنهادات و نقطه نظراتشان پرداختند.

گفتني است شوراي آموزشي دانشگاه هاي منطقه ۲ كشور از سه استان گيلان، مازندران و گلستان و شامل دانشگاه هاي صنعتي نوشيرواني بابل، مازندران، علوم كشاورزي و منابع طبيعي ساري، گلستان، فناوري هاي نوين آمل، علم و فناوري مازندران، گيلان، گنبد، علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان مي باشد.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها