آخرین اخبار :
کد خبر : 1119 یکشنبه 13 خرداد 1397 اقتصاد
استاندار مازندران در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، عنوان کرد:

بهره مندی 593 واحد تولیدی استان از 347 میلیارد تومان بسته رونق تولید در سال 96

رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، یاد آور شد: 593 واحد تولیدی استان از 347 میلیارد تومان بسته رونق تولید در سال 96 بهره مند شدند.

استاندار مازندران، گفت: 593 واحد تولیدی استان از 347 میلیارد تومان بسته رونق تولید در سال 96 بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی در جلسه ستاد تسهیل سرمایه گذاری و رفع موانع تولید استان با اشاره به این که مصوبات این کارگروه باید پایش و بررسی شود، گفت: در راستای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و تقویت تولید و اشتغال همه باید غیرتمندانه عمل کنند.

استاندار با بیان این که تقاضا برای کار و سرمایه گذاری در مازندران شتاب یافته است، تصریح نمود: چرخه تولید باید مدیریت شود و با بازار انطباق داشته باشد.

رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، بر تشکیل کمیته ای برای کمک به وصول مطالبات بانک ها تاکید کرد و افزود: منابع مناسب باید وارد چرخه اقتصاد استان شود.

وی حرکت برای رونق تولید و اقتصاد پویا را مهم ترین کار در این راستا بیان کرد و عنوان داشت: از تولید به معنای واقعی کلمه باید حمایت شود.

استاندار با اشاره به این که جامعه از بیکاری جوانان و فارغ التحصیلان رنج می برد، خاطر نشان ساخت: خروجی ستاد تسهیل باید رونق تولید و اشتغال باشد و در حوزه اشتغال یک اتفاق واقعی باید رخ دهد.

اسلامی با اشاره به این که نباید ریسک مدیریت و جرات تصمیم گیری کاهش یابد، افزود: پایدار سازی اشتغال و رونق تولید باید اتفاق بیفتد.

گفتنی است، در این جلسه با حضور استاندار، نحوه اجرایی نمودن بند ( و ) تبصره 16 قانون بودجه سال 97 برای تسویه مطالبات شبکه بانک ها و استفاده بنگاه های تولیدی از مشوق ها و مشکلات واحدهای تولیدی شیک بافت و آسمان تاب، پرورش شتر مرغ حسینی، مازند نور، پارس پویش بابلسر و نگین سبز برنا مورد بحث و بررسی قرار گرفت. 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها