آخرین اخبار :
کد خبر : 1120 یکشنبه 13 خرداد 1397 سیاست
استاندار مازندران در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی؛

سال چهلم انقلاب اسلامی، سال میثاق با آرمانها و ارزشهای انقلاب است / ضرورت تبیین سیاستها، اهداف و کارکردهای انقلاب اسلامی

مقام عالی دولت در مازندران، در این جلسه با اشاره به این که سال چهلم انقلاب اسلامی؛ سال میثاق با آرمانها و ارزشهای انقلاب است، تصریح نمود: بیش از هر زمان دیگر به تبیین سیاست ها، اهداف و کارکردهای انقلاب اسلامی و معرفی آن نیازمندیم. ‎

به گزارش روابط عمومی استانداری، محمد اسلامی، استاندار مازندران در جلسه شورای سیاستگذاری و راهبری چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان، گفت: با استفاده از خرد جمعی، نوگرایی، نوآوری و با کارهای محتوایی؛ چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی باید متفاوت برگزار شود.

استاندار مازندران با بیان این که بیش از هر زمان دیگر به تبیین سیاست ها، اهداف و کارکردهای انقلاب اسلامی و معرفی آن نیازمندیم، افزود: سال چهلم انقلاب سال میثاق با آرمانها و ارزشهای انقلاب است.

مقام عالی دولت در مازندران، بر تبیین ارزش های انقلاب اسلامی با استفاده از همه ظرفیت ها تاکید کرد و گفت: امروز دسترسی مردم به اطلاعات سهل و آسان و شرایط برای تنویر افکار عمومی سخت است، لذا مناسب سازی و محتوا بخشی به مسائل انقلاب اسلامی از ضروریات است.

اسلامی با اشاره به این که امریکا در همه جبهه ها شکست خورده و با تحقیر مواجه شده است، خاطرنشان ساخت: بی ثباتی در منطقه و براندازی نظام جمهوری اسلامی، نقشه شوم دشمن است. معرفی دشمن از ضروریات است. 

وی با بیان این که ایران برای ایجاد و تقویت ثبات در منطقه تلاش می کند، گفت: با القائات، شایعات و عملیات تخریبی دشمن باید مقابله کنیم.

استاندار، سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری را راهبرد نجات بخش اقتصاد کشور دانست و یاد آور شد: برنامه اقتصاد مقاومتی استان که در 12 محور تدوین شده است با محوریت مردم باید عملیاتی شود.

اسلامی، توانمند سازی مردم در حوزه تولید و اشتغال، حمایت از مشاغل خانگی، رفع مشکلات واحدها و صنایع کوچک و ایجاد پروژه های زیر ساختی درجهت شکوفایی اقتصادی استان را مهم ترین ماموریت ها دانست و گفت: تقویت بخش خصوصی و بهره گیری از مشارکت مردم در این راستا بسیار مهم و تعیین کننده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها