آخرین اخبار :
کد خبر : 18625 شنبه 30 شهريور 1398 اجتماعی
به ریاست فرماندار نکا

برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر

فرماندار نکا: فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب به خانواده ها نسبت به آثار سوء مصرف مواد مخدر یکی از عوامل پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، بیان داشت: مواد مخدر مختص یک شهر یا یک کشور خاص نمی باشد، همه ‏جوامع درگیر این مشکل و معضلات می باشند، موفقیت در این زمینه، استفاده از ظرفیت های مردمی و رویکرد اجتماعی در مقابله با این معضل خانمان سوز می باشد.

رئیس شورای تامین شهرستان نکا با اشاره به اینکه هیچ موفقیتی حاصل نخواهد شد مگر با همکاری و همراهی همه ‏مسئولین و شهروندان، تصریح کرد: وجود اینگونه ناهنجاریهائی باعث بروز ‏مشکلاتی برای شهر و شهروندان است، لذا سالم سازی محیط یکی از عوامل پیشگیری و کاهش آسیب های اجتماعی است، باید آسیب های اجتماعی هر منطقه را شناخت و در جهت سالم سازی مناطق حاشیه ای گام برداشت .

توحیدی مقدم فرهنگ سازی و اطلاع رسانی مناسب به خانواده ها نسبت به آثار سوء مصرف مواد مخدر را از مهمترین موارد در کاهش اعتیاد دانست و افزود: بایستی قبح و زشتی موضوع اعتیاد بویژه برای جوانان بیشتر جلوه داده شود تا بتواند باعث پیشگیری از اعتیاد شود .

فرماندار نکا با بیان اینکه دغدغه بسیاری از مردم، مسئولین و نیروی انتظامی مقابله با اعتیاد گفت: تنها کاری که می شود انجام داد بحث پیشگیری، آموزش و آگاه سازی از طریق وسایل ارتباط جمعی، مدارس و مساجدو... است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها