آخرین اخبار :
کد خبر : 18635 پنج شنبه 4 مهر 1398 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

نشست فرماندار نکا با مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان

فرماندار نکا خواستار توسعه شبکه تلفن همراه، تقویت پهنای باند شبکه های اینترنتی پر سرعت و حل مشکلات آنتن دهی و توجه به همپوشانی شرکت های مختلف تلفن همراه در بخش ها و روستاهای تابع شهرستان شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در نشست با طهماسبی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به جمعیت بالای شهرستان نکا و وجود مراکز صنعتی، تولیدی، صنفی و... خواستار توجه جدی اداره کل ارتباطلات و فناوری اطلاعات استان به توسعه زیرساخت های شهرستان در این حوزه شد.

توحیدی مقدم با بیان اینکه در برخی نقاط شهرستان مردم با عدم آنتن دهی خطوط تلفن همراه مواجه هستند، افزود: امیدواریم با همکاری و انجام اقدامات لازم توسط اپراتورهای تلفن همراه شاهد رفع نقاط کور در نکا باشیم.

نماینده عالی دولت در این شهرستان خواستار توسعه شبکه تلفن همراه، تقویت پهنای باند شبکه های اینترنتی پر سرعت و حل مشکلات آنتن دهی و توجه به همپوشانی شرکت های مختلف تلفن همراه در بخش ها و روستاهای تابع شهرستان شد.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان نیز در این نشست اظهار داشت: امروز توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان زیرساخت تمام بخش های کشور از اهمیت بسیاری برخوردار است.

طهماسبی افزود: با استفاده از فناوری اطلاعات و کسب‌وکارهای الکترونیک با کمترین هزینه امکان فراهم آوردن زمینه اشتغال جوانان فراهم می‌شود و ما این موضوع را با جدیت دنبال خواهیم کرد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها