آخرین اخبار :
کد خبر : 21756 سه شنبه 26 آذر 1398 دولت و ادارات
راه و شهرسازی

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مازندران به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل

پیام تبریک مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مازندران به مناسبت 26 آذر روز ملی حمل و نقل

جایگاه و نقش حمل و نقل در ابعاد مختلف اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی جوامع امروزی بر کسی پوشیده نیست . حمل و نقل يكي از پايه هاي اصلي توسعه پايدار و متوازن در جوامع بشري محسوب شده و درواقع شبكه هاي حمل و نقل با مؤلفه هاي مهمي همچون اقتصاد ، امنيت و عدالت اجتماعي ارتباط تنگاتنگ دارند. صنعت حمل و نقل مي تواند سهم بسزايي در رشد توليد ناخالص ملي در كشور داشته باشد که بی شک رسیدن به توسعه پایدار شهری و عدالت اجتماعی در بخش حمل و نقل در گرو همکاری و مساعی تلاشگران حوزه حمل و نقل می باشد .

26 آذر ماه یادآور ایثارگریهای دلیرمردان عرصه حمل و نقل کشور که با لبیک سردادن به ندای بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و حماسه باشکوه بیعت با رهبری ، برگ زرین دیگری به کتاب پرافتخار این کشور افزودند .

فرارسیدن هفته حمل و نقل و راهداری را به کلیه زحمت کشان این صنعت در حوزه های مختلف حمل و نقلی ، علی الخصوص فعالین این عرصه در استان مازندران صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نموده و همتشان را ارج می نهیم و تردید نداریم که اصل و ذات خدمت این عزیزان توکل به خداوند تبارک و تعالی بوده است .

توفیق روزافزون همه دست اندرکاران بخش حمل و نقل را در جهت پویایی هر چه بیشتر این صنعت و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی از درگاه خداوند سبحان خواهانیم .  

سید محمد نظری

مدیرکل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان مازندران

 

 

 

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها