آخرین اخبار :
کد خبر : 21784 دوشنبه 9 دي 1398 اجتماعی
پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا

تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب نکا

فرماندار نکا: قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی دارای ارکان متفاوتی بوده که ضمن استقلال، برخی کارکردها و تعاملات جمعی در کنار هم خروجی‌های خوبی دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا، مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اسلامی نکا با حضور مسئولان کشوری، لشکری و انتظامی مختلف استان مازندران و مدیران این شهرستان در سالن همایش مجتمع اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا برگزار شد.

عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندار نکا، با اشاره به مفاد قانون اساسی بیان داشت: قانون اساسی نظام جمهوری اسلامی دارای ارکان متفاوتی می باشد که ضمن استقلال، برخی کارکردها و تعاملات جمعی در کنار هم خروجی‌های خوبی دارد، همانطور که باوجود سختی‌هایی که در این 40 سال برای ما ایجاد کردند، اکنون نهال جمهوری اسلامی ایران درختی تنومند با هدایت رهبری است که معادلات دنیا را به هم زده است.

رئیس شورای تامین شهرستان تصریح کرد: نکا یکی از امن‌ترین شهرستان‌های استان و کشور است، در شواری تأمین خیلی از موضوعات بصورت پیشگیرانه کار شود تا امنیت عمومی جامعه حفظ شود.

شایان ذکر است در این مراسم از 40 ماه خدمات حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل ملاکریمی تجلیل و رحمت عشقی واسووکلایی بعنوان دادستان عمومی و انقلاب جدید شهرستان نکا معرفی شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها