آخرین اخبار :
کد خبر : 21808 چهارشنبه 18 دي 1398 دولت و ادارات
راه و شهرسازی

ستاد بازآفرینی شهرستان آمل برگزار شد

جلسه ستاد شهرستانی بازآفرینی شهرستان آمل با حضور معاون امور عمرانی فرمانداری ،شهردار ،رئیس ستاد عمران و بهسازی و اعضای ستاد بازآفرینی تشکیل گردید.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران مهندس غفاری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل و لاریجان در این جلسه عنوان نمود : بازآفرینی شهری پایدار از مهمترین اهداف برنامه ششم توسعه و سند ملی راهبردی احیاء بهسازی ، نوسازی و توانمند سازی بافت های فرسوده و ناکارآمد شهری ، توانمند سازی اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی می باشد و تشریک مساعی و هماهنگی دستگاهها برای تحقق این امر لازم و ضروری است .

همچنین وی در مورد آئین نامه ها ، دستوالعمل ها و مفاهیم و الزامات حوزه بازآفرینی و اقدامات مشترک دستگاههای عضو ستاد توضیحات مبسوطی ارائه و اعضای جلسه نیز نظرات و پیشنهادهای خود را بیان نموده و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. 

وی اظهار داشت : در این جلسه مقرر گردید دبیرخانه ستاد بازآفرینی شهرستان موضوع پیشنهاد تخفیف 70 % دستگاه های خدمات رسان در محله هدف را از سوی این اداره کل پیگیری نمایند .

همچنین مقرر گردید باتوجه به اظهارات شهرداری امامزاده عبدالله (ع) مبنی بر انتخاب مشاور وپیشنهاد هدف اعضای ستاد بازآفرینی شهرستان با مشاور شهرداری امامزاده عبدالله در پاسخ به استعلام همکاری لازم معمول نمایند.

در این نشست  شهرداری های گزنک،رینه،دابودشت و بابکان  مکلف شدند : در طی مدت 2 هفته نسبت به انتخاب مهندس مشاور محدوده هدف اقدام نمایند.

وی خاطر نشان ساخت : شهرداری های آمل و اداره آب و فاضلاب شهری نسبت به ساماندهی فاضلاب و تقویت فشار آب کوچه رضوان 38 اقدام نمایند .  

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها