آخرین اخبار :
کد خبر : 2185 یکشنبه 3 تير 1397 اجتماعی
فرماندار نکا در جمع خبرنگاران عنوان کرد:

قانون را رعایت کنیم و برنامه محور باشیم.

فرماندار نکا: تقویت گردشگری منافی سایر بخشها نیست، اگر گردشگری و بوم گردی تقویت شود نقش مهمی را در اقتصاد مقاومتی خواهد داشت.// فرماندار و مسئولان با کمک رسانه ها برای مردم کار کنند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم سرپرست فرمانداری شهرستان نکا، در نشست با خبرنگاران بیان داشت: یکی از مهمترین کارهایی که می توانیم با انجام آن به پیشرفت برسیم این است که قانون را رعایت کنیم و برنامه محور باشیم.

وی افزود: باید با ساز و کارهای مناسب زنجیره مدیریتی را حفظ و در کنار آن تعامل خوبی بین قوا و ارکان مدیریتی شهرستان ایجاد کنیم.

نماینده عالی دولت در این شهرستان با اشاره به ظرفیتهای موجود در این شهرستان بویژه گردشگری گفت: تقویت گردشگری منافی سایر بخشها نیست، اگر گردشگری و بوم گردی تقویت شود نقش مهمی را در اقتصاد مقاومتی خواهد داشت.

توحیدی مقدم بیان کرد: تقویت وضعیت موجود در حوزه صنعتی، کشاورزی و گردشگری - به عنوان یک صنعت فرا بخشی ، شناسایی ظرفیتها ، از جمله برنامه های اساسی است، که تلاش داریم در شهرستان نکا انجام شود.

وی با اشاره به برگزاری قابل قبول جشنواره تمشک و نفس کاری که صورت گرفته است، افزود: به زودی جشنواره هلو را نیز در روستای بایع کلا نکا برگزار می کنیم زیرا در این زمینه نیز ظرفیت خوبی وجود دارد.

سرپرست فرمانداری نکا ، در پایان اظهار امیدواری کرد که فرماندار و مسئولان با کمک رسانه ها برای مردم کار کنند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها