آخرین اخبار :
کد خبر : 22836 دوشنبه 14 بهمن 1398 اجتماعی
توحیدی مقدم:

جمهوری اسلامی ایران رکن جدید جهانی

فرماندار نکا: در دهه فجر بیش از هزار برنامه عمومی و 54 برنامه شاخص درکنار 54 پروژه افتتاحیه و کلنگ‌زنی با 41 میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، عبدالجواد توحیدی مقدم فرماندارنکا در نماز عبادی سیاسی جمعه بیان داشت: قبل از پیروزی انقلاب تصمیمات کلان جهان و منطقه دو یا سه ابر قدرت تصمیم می‌گرفتند و باقی کشورها مجری یا مطیع بودند اما با پیروزی انقلاب اسلامی ایران این معادلات و چینش‌ها به هم خورد و رکن جدیدی به نام جمهوری اسلامی ایران پدید آمد که حرفی برای گفتن داشته و تاثیرگذاری در جهان را دارد.

نماینده عالی دولت در این شهرستان تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی در همه این سال‌ها عزت و احترام فراوانی را برای مردم ایران ایجاد کرده و خدمات فراوانی را به مردم ارائه داشته که تنها با مقایسه سیمای همین شهر نکا در قبل و بعد از انقلاب می‌توان به تفاوت‌های مشهود آن پی برد.

توحیدی مقدم اتفاقات خوب را حاصل تعامل مردم و ارکان مدیریت شهرستان برشمرد و افزود: در دهه فجر انقلاب اسلامی امسال بیش از هزار برنامه عمومی و 54 برنامه شاخص درکنار 54 پروژه افتتاحیه و کلنگ‌زنی با 41 میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها