آخرین اخبار :
کد خبر : 22934 دوشنبه 8 ارديبهشت 1399 اجتماعی
پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا

نشست صمیمی فرماندار با کارکنان فرمانداری و بخشداری تابعه

فرماندار نکا: در سال جدید با برنامه ریزی و همفکری و روحیه بهتر و انرژی مضاعف حرکت رو به جلو داشته باشیم، با همدلی و همراهی در توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداریم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان نکا؛ توحیدی مقدم  فرماندار نکا در نشست صمیمی با کارکنان فرمانداری و بخشداری تابعه بیان داشت: خوشبختانه فضای عاطفی خوبی بین همکاران در فرمانداری حاکم است، امیدواریم که که این استحکام رفتاری و تعامل ادامه دار باشد، با همدلی و همراهی در توسعه و پیشرفت شهرستان گام برداریم.

نماینده عالی دولت در این شهرستان در ادامه به حجم فعاليت ها و اقدامات انجام گرفته در سطح شهرستان نکا براي پيگيري امورات و كسب رتبه برتر فرمانداري شهرستان براساس ارزیابی بازرسی وزارت کشور و استانداری از عملکرد مجموعه این فرمانداری و بخشداری های تابعه اشاره كرد.

فرماندار نکا گفت: یکی از رخداد های بزرگ سیاسی سال 98 برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود که خدا را شکر که همراه با اعتماد اجتماعی در صحت و سلامت با همکاری همه جانبه همه همکاران و مجریان برگزاری انتخابات برگزار شد و اعتماد اجتماعی خوبی در شهرستان خلق شد.

توحیدی مقدم افزود: در سال جدید با برنامه ریزی و همفکری و روحیه بهتر و انرژی مضاعف حرکت رو به جلو داشته باشیم و بتوانیم به نحو احسنت به مردم شریف شهرستان خدمت کنیم .

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها