آخرین اخبار :
کد خبر : 31367 سه شنبه 28 دي 1400 صنعت
نیروگاه نکا

دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش برگزار شد

بمناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت، مراسمی در نیروگاه شهیدسلیمی نكا برگزار شد.

     بمناسبت گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای محور مقاومت، مراسمی در نیروگاه شهیدسلیمی نكا برگزار شد.

     جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شهرستان نكا ازخدمت بی منت به بشریت به عنوان بارزترین ویژگی و عامل محبوبیت زائدالوصف سردار سلیمانی در بین مردم یاد كرد و اظهار داشت:

 با بررسی آیات قرآن واحادیث معصومین، شهادت، كمال مطلوب و بالاترین پاداش برای مؤمنان واقعی و تحقق وعده صدق الهی به مجاهدان و پیکاركنندگان در راه خدا است و از طرفی با توجه به ویژگی­های اخلاقی و عملی شهید سلیمانی برای صیانت از اسلام و بشریت، شهادت حق ایشان و بهترین پاداش برای چندین دهه جهاد ایشان بود.

     سید تقی حسینی با مقایسه انقلاب اسلامی ایران با انقلاب­های در طول تاریخ، عامل انحرافات تمامی انقلاب ها را بی بصیرتی دانست و گفت: تمامی انقلاب ها حتی انقلاب­های انبیا بعد از چندین سال به جهت بی بصیرتی خواص به انحراف کشیده شده­اند و در انقلاب پیغمبر، حضرت زهرا (س) به تنهایی در دفاع از ولایت درمقابل انحراف ایستادند. ولی در انقلاب اسلامی علیرغم جنگ هشت ساله، مردم و حاج قاسم­ها در فضای غبارآلود با بصیرت در حرکتی خروشان در مقابل انحراف ایستادند و در کنار ولی زمان سربلند شدند.

     وی وظیفه همگان را جهاد تبیین دانست و گفت: جبهه کفر در پی ناکامی در جنگ 8 ساله با تغییر نوع جنگ درپی تغییر دادن تفکر جوانان از طریق فضای مجازی است تا بتواند ساختار حاکم برجامعه را منحرف نماید و وظیفه همه، تبیین اهداف انقلاب و برنامه­های دشمن برای جوانان است.

  درابتدای جلسه محسن سلطانی با قرائت اشعاری در وصف شهید و شهادت به بیان مصائب اهل بیت  علیهم السلام پرداخت.  

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها