آخرین اخبار :
کد خبر : 3264 پنج شنبه 4 مرداد 1397 فرهنگ
نيروگاه شهيد سليمي نكا

برگزاري ويژه برنامه زير سايه خورشيد در نيروگاه نكا

به مناسبت دهه كرامت و در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام رئوف، حضرت علي بن موسي الرضا(ع)، ويژه برنامه زير سايه خورشيد با حضور خدام حرم مطهر رضوي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

برگزاري ويژه برنامه زير سايه خورشيد در نيروگاه نكا

     چند روزي است كه ديار علويان تبرستان و مأمن سادات بني­ الزهراء(س) به يمن حضور پرچم متبرك بارگاه ملكوتي امام رضا(ع) و قدوم سفيران سلطان سرير ارتضاء متبرك شده و شميم خوش عطر دل­انگيز حرم رضوي مشام جان مشتاقان زيارت امام رئوف(ع) را مي ­نوازد و نواي آشناي رضاجان رضاجان خادمان حرم، قلوب شيداي ارادتمندان را روانه مشهدالرضا مي­كند نه بلكه جاي جاي اين استان ولايتمدار خود حرم شده است و گويي اين­ بار حرم به استقبال خيل زائران آمده است.           

      به مناسبت دهه كرامت و در آستانه سالروز ولادت با سعادت امام رئوف، حضرت علي ­بن موسي­ الرضا(ع)، ويژه برنامه زير سايه خورشيد با حضور خدام حرم مطهر رضوي در نيروگاه شهيدسليمي نكا برگزار شد.

      خادمان حرم مطهر امام رضا(ع) در ادامه اجراي برنامه­ هاي فرهنگي زير سايه خورشيد و در حالي كه پرچم بارگاه ملكوتي حضرت ثامن­ الحجج(ع) را با خود حمل مي­كردند در فضايي سرشار از معنويت با استقبال جمعي از كاركنان وارد نيروگاه شدند.

      بدين مناسبت پس از اقامه نماز ظهر و عصر آئين با شكوهي همراه با سخنراني، مديحه ­سرايي و پرچم­گرداني توسط خادمان اعزامي در نمازخانه نيروگاه برگزار شد و كاركنان حاضر در مراسم پرچم بارگاه منور را غرق در بوسه كردند و سرشك شوق زيارت امام رئوف(ع) از ديدگان جاري نمودند.

      در ادامه خادمان حرم رضوي به همراه پرچم مبارك و با استقبال پرشور كاركنان در اتاق­ هاي فرمان واحدهاي توليدي نيروگاه حضور يافتند و به فضاي نيروگاه معنويت خاصي بخشيدند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها