آخرین اخبار :
کد خبر : 3369 سه شنبه 30 مرداد 1397 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

پیام تبریک فرماندار نکا بمناسبت هفته دولت

فرماندار نکا در پیامی، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنــر را گرامی داشته و فرارسیدن هفته دولت را بر همه دولتمردان ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، توحیدی مقدم فرماندار نکا در پیامی، یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنــر را گرامی داشته و فرارسیدن هفته دولت را بر همه دولتمردان ایران اسلامی تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم اله الرحمن الرحیم

تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی یادآور ماندگاری بزرگ مردانی است، که خدمتگزاری بی ادعا ؛سیره،منش و روش آنان بود، شهیدان رجایی و باهنر، تجلی راستینی از روحیه خدمتگزاری به مردم اند، پرچم پرافتخار کشور را در مسیر انقلاب برافراشتند، تا به امروز در گذر وزیدن نسیم تدبیر و امید، با صلابت و اقتدار در اهتزاز باشد.

هفته دولت فرصت مناسبی برای امیدافزایی بیشتر در جامعه، امید و نشاطی که با هدایت مقام معظم رهبری ، در سایه تدبیر ریاست محترم جمهوری جناب آقای دکتر روحانی و تلاش و اهتمام دولتمردان خستگی ناپذیر و حماسه ساز بی ادعای دولت دوازدهم با ملت شریف ایران اسلامی حاصل شده است.

 اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والا مقام دولت و کارمند، این هفته را به همه دولتمردان و کارمندان خدوم و متعهد ، بویژه دولتمردان شهرستان نکا، تبریک عرض نموده ، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم، از درگاه خداوند متعال خواهانم.

عبدالجواد توحیدی مقدم

فرماندار شهرستان نکا

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها