آخرین اخبار :
کد خبر : 4323 چهارشنبه 21 شهريور 1397 اجتماعی
روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا

آیین افتتاح مسجد صاحب الزمان (عج) روستای محسن آباد

امام جمعه نکا : وجود مسجد در هر منطقه باعث رشد و بالندگی می‌شود، بویژه در روستاها که مردم از عقاید مستحکم دینی و اسلامی بالایی برخوردار هستند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان نکا، همزمان با اولین شب ماه محرم ، با حضور امام جمعه، فرماندار نکا، بخشدار هزارجریب، تنی چند از مسولین شهرستانی، مسجد صاحب الزمان (عج) روستای محسن آباد افتتاح و به بهره برداری رسید.

امام جمعه نکا در این مراسم افزود: مساجد سنگر، مظهر و نماد قدرت مسلمانان ، بعنوان پناهگاه مردم و پایگاهی برای ترویج مبانی دینی و اعتقادی و عاملی برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان است.

آیت ا... محمدی لائینی بیان داشت: وجود مسجد در هر منطقه باعث رشد و بالندگی آن می‌شود ، بویژه در روستاها که مردم از عقاید مستحکم دینی و اسلامی بالایی برخوردار هستند.

فرماندار نکا در حاشیه این مراسم در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری نکا عنوان داشت: ساخت مکان‌های مذهبی و معنوی به ویژه مساجد عملی ماندگار و بزرگ است .

توحیدی مقدم افزود: با برنامه‌ریزی صحیح و استفاده از ابزارهای فرهنگی، هنری، عمران معنوی مساجد را تقویت کرد ، از ظرفیت شوق‌آوری و شورآفرینی مساجد برای جذب قشرهای مختلف مردم بهره برد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها