آخرین اخبار :
کد خبر : 4325 پنج شنبه 22 شهريور 1397 اقتصاد
محمد مهدی انواری مدیرعامل نخستین شرکت پتروشیمی شمال کشور

افتتاح چندین پروژه بزرگ پتروشیمی بزودی در بهشهر

مدیرعامل نخستین شرکت پتروشیمی شمال ایران گفت: 2 پروژه زیرمجموعه نخستین هلدینگ پتروشیمی شمال ایران در سال جاری افتتاح می شوند.

به گزارش خبر مازندران ظهر دیروز هادی خنجری فرماندار شهرستان بهشهر به همراه معاونین و بخشدار از اولین پتروشیمی شمال ایران و اولین پارک متانل کشور در شهرک صنعتی بهشهر بازدید به عمل آورد.

این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در مجموعه ای به مساحت ۱۸/۵ هکتار در شهرک صنعتی بهشهر در حال اجراست  و تاکنون با ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است

محمد مهدی انواری مدیرعامل نخستین شرکت پتروشیمی شمال کشور خبر داد:
به زودی خبرهای خوبی مبنی بر افتتاح چندین پروژه بزرگ در جهت اشتغال جوانان بهشهر را از طریق این هلدینگ به اطلاع همشهریان خواهیم رساند.


مدیرعامل نخستین شرکت پتروشیمی شمال ایران گفت: 2 پروژه زیرمجموعه نخستین هلدینگ پتروشیمی شمال ایران در سال جاری افتتاح می شوند. 

محمد مهدی انواری در حاشیه بازدید فرماندار، معاون فرماندار و بخشدار مرکزی بهشهر از روند احداث نخستین پتروشیمی شمال ایران، اظهار داشت: این مجموعه هلدینگ، دارای 11 شرکت زیرمجموعه است که دو پروژه آن در سال جاری افتتاح و بهره برداری می شوند.


نخستین شرکت پتروشیمی شمال ایران در شهرک صنعتی بهشهر توسط بخش خصوصی و با سرمایه 1200 میلیارد تومانی در حال ساخت است که در حال حاضر 28 درصد پیشرفت ابنیه دارد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها