آخرین اخبار :
کد خبر : 46090 جمعه 6 بهمن 1402 سیاست
نماینده ولی فقیه در مازندران:

دشمنان تلاش دارند بازار انتخابات کساد شود

نماینده ولی فقیه در مازندران خلق حماسه در راهپیمایی ۲۲ بهمن را موجب آزرده کردن دشمنان دانست و گفت: ۱۱ اسفند همه دنیا در انتظار این است که مردم در انتخابات پیش‌ رو چه می‌کنند، زیرا دشمنان تلاش دارند بازار انتخابات تحریم و کساد شود.

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی ظهر امروز (ششم بهمن ماه) در نماز جمعه ساری، خود و نمازگزاران را به تقوا الهی دعوت کرد و با اشاره به اینکه سرلوحه عمل مومن، دوستی و محبت به امیرالمومنین و خاندان او است، اظهار کرد: آیین اعتکاف در ۳۳۳ مسجد مازندران شروع شده است و بیش از ۱۵ هزار نفر از جوانان و نوجوانان معتکف شدند.

خطیب نماز جمعه ساری به حماسه ششم بهمن ماه آمل اشاره کرد و گفت: در ششم بهمن ۱۳۶۰ حماسه‌ای در شهرستان آمل خلق شد که لایق یادآوری در وصیتنامه سیاسی معنوی امام راحل شد.

او به ایستادگی مردم آمل در مقابل منافقان که قصد تسخیر این شهر را داشتند اشاره و بیان کرد: رزمندگان سراسر استان و مردم آمل این شهر را به هزار سنگر مبدل کردند و در مقابل این نانجیبان ایستادند که جای قدردانی دارد.

وی به موضوع‌های مرتبط با منابع طبیعی در مازندران اشاره کرد و گفت: لازم است منابع طبیعی به قانون تثبیت مالکیت اراضی کشاورزی قبل از ۱۶ اسفند سال ۱۳۶۵ تمکین کند تا مشکلات دستگاه قضا و مردم در این زمینه کم شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه جشن‌های دهه فجر باید به‌صورت مردمی برگزار شود، بیان کرد: نعمت آزادی و جمهوری اسلامی باید توسط مردم در خیابان‌ها و محله‌ها برگزار شود.

وی خلق حماسه بزرگ در راهپیمایی ۲۲ بهمن را موجب آزرده کردن دشمنان دانست و ادامه داد: ۱۱ اسفند هم دنیا در انتظار این است که مردم در انتخابات چه می‌کنند، زیرا دشمنان سعی دارند بازار انتخابات تحریم و کساد شود. مردم با حضور حداکثری در انتخابات پیش‌ رو حماسه ملی ماندگار و ایران قوی را شکل می‌دهند.

آیت‌الله محمدی لائینی در بخش دیگر از سخنان خود به موضوعات سیاسی روز دنیا اشاره کرد و گفت: آمریکا به حمایت از نوکر خود، صهیونیست‌های جنایتکار رسماً وارد میدان جنگ شده است. آمریکا علاوه بر اینکه در درون رژیم صهیونیست، مدیریت جنگ را به دست گرفته و پشتیبانی، تدارک و تسلیحات را تامین می‌کند، به یمن و حوزه‌های مقاومت حمله کرده است و ابعاد تنش و جنایت‌ها را بیشتر می‌کند.

او آمریکا را مسؤول تشدید تنش و جنایت‌ها دانست و ادامه داد: به‌طور یقین، آمریکا باید تاوان این جنگ افروزی‌های خود را بپردازد.

آیت‌الله لائینی با اعلام حمایت از مردم غزه، افزود: ما از مردم مظلوم جهان حمایت و ظالمان را محکوم می‌کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها