آخرین اخبار :
کد خبر : 46093 شنبه 7 بهمن 1402 صنعت
مدیرعامل شرکت گاز مازندران:

مصرف گاز در مازندران به ۴۰ میلیون مترمکعب رسیده است

مدیرعامل شرکت گاز مازندران امروز در شصتمین جلسه مدیریت بحران با تاکید بر مدیریت مصرف در سوخت این نوع انرژی، گفت: مصرف گاز در مازندران به مرز ۴۰ میلیون متر مکعب رسیده است که در این بخش نیازمند همراهی و صرفه جویی مشترکین هستیم تا اینکه دچار افت فشار و قطعی گاز نشویم.

قاسم مایلی رستمی، با اعلام اینکه در حال حاضر میزان مصرف گاز در استان نامطلوب است و با افت فشار این سوخت مواجه نیستیم، اظهار کرد: روز گذشته حدود ۴۰ میلیون متر مکعب گاز در مازندران مصرف شد.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران از مشترکان خانگی خواست در مصرف گاز صرفه جویی کنند تا در هوای سرد زمستانی، همه بتوانند از این نعمت طبیعی استفاده کنند.

برنامه های ایام الله دهه فجر در شرکت گاز مازندران

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با تشریح برنامه های مصوب در ایام مبارک دهه فجر، گفت: برنامه های دهه فجر امسال با مد نظر قرار دادن ارزش های دینی و اخلاقی، با اهداف افزایش امید و نشاط، پویایی و تجدید قوای نیروهای انقلابی و تقویت همبستگی و وفاق ملی، تقویت روحیه خود باوری و جهادی تدوین شده است.

مایلی رستمی، افزود: امسال نیز کارکنان و خانواده شرکت گاز مازندران، چون سالهای گذشته، همگام با هموطنان در هرچه با شکوهمند برگزار شدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مشارکت فعال و پرشوری دارند.

رئیس ستاد دهه فجر شرکت گاز مازندران در خصوص بخشی از برنامه هایی که در این ایام برگزار خواهد شد، افزود: تجدید میثاق با آرمان های بنیان گذار جمهوری اسلامی و معمار انقلاب اسلامی، جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور همکاران و خانواده های ایشان و مراسم غبارروبی از مزار شهدا از برنامه های ستاد دهه فجر امسال است.

این مسئول تصریح کرد: استقرار پایگاه انتقال خون، برگزاری نمایشگاه دوران انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقه‌های ورزشی در رشته‌های مختلف ویژه کارکنان (در سطح بانوان و آقایان)، میز خدمت در مناطق محروم، ارائه گزارش عملکرد مدیران و مسئولین با محوریت روایت پیشرفت از برنامه های مصوب ستاد دهه فجر شرکت گاز استان در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها