آخرین اخبار :
کد خبر : 46095 یکشنبه 8 بهمن 1402 دولت و ادارات
استاندار مازندران، عنوان کرد:

رفع مشکل افت ولتاژ برق واحدهای تولیدی محمودآباد، آمل و نور با اجرای خط انتقال برق ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان

استاندار مازندران در جریان بیستمین سفر شهرستانی به محمودآباد، گفت: هزار میلیارد تومان برای اجرای طرح خط انتقال برق ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان اختصاص یافت که با اجرای آن، مشکل افت ولتاژ برق واحدهای تولیدی و صنعتی شهرستان های محمودآباد، آمل و نور رفع می شود.

سیدمحمود حسینی پور در آیین آغاز عملیات خط انتقال ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان همزمان با سفر شهرستانی به محمودآباد، اظهار کرد: اجرای این طرح مهم و عظیم، ارتقای توان از ۳۰ مگاوات به هزار و ۶۰۰ مگاوات را برای مناطق هدف به همراه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه طرح خط انتقال ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان در دهه ۹۰ باید اجرایی می‌شد، اما محقق نگردید، افزود: سیاست دولت سیزدهم اجرای طرح های مهم و برزمین مانده است که این طرح نیز در راستای اهداف کلان دولت، امروز آغاز شد.

استاندار مازندران از رفع مشکلات برق استان در دولت آیت الله رئیسی خبر داد و یادآورشد: برای رسیدن به برق پایدار و شرایط مطلوب در مازندران، ۴۸ طرح برق رسانی با فایناس چینی اجرایی می‌شود.

حسینی پور بودجه اختصاص یافته برای اجرای طرح خط انتقال برق ۴ و ۶ مداره محمودآباد به رویان را هزار میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: بر اساس برنامه زمانبندی این طرح تا خرداد ۱۴۰۳ اجرایی و وارد مدار می گردد.

وی با بیان اینکه یک سوم واحدهای صنعتی و تولیدی محمودآباد و آمل و نور از برق این خط برخوردار می شوند، خاطرنشان کرد: رفع مشکل قطع و افت ولتاژ برق واحدهای صنعتی، تولیدی و اقتصادی مازندران از سیاست های استاندار مازندران است که در حوزه معاونت عمرانی با جدیت در حال پیگیری و اجرایی می‌باشد

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها