آخرین اخبار :
کد خبر : 46096 یکشنبه 8 بهمن 1402 سیاست
همزمان با بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران:

۵۰۰ میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های ارتباطی محمود آباد تصویب شد

همزمان با بیستمین سفر شهرستانی استاندار مازندران به محمودآباد، ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان به تصویب رسید. ‎

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران روز یکشنبه در حاشیه نشست استاندار مازندران با دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان محمودآباد، با اشاره به برنامه های متنوع این اداره کل در حوزه توسعه زیرساخت های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی محمودآباد، تصریح کرد: ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح های ارتباطی در مناطق شهری و روستایی محمودآباد باهدف رفع مشکلات ارتباطی به تصویب رسید.

اسماعیل اعزی افزود: به همین منظور طی نشستی که با مجموعه همکاران ارتباطات و فناوری اطلاعات در مخابرات منطقه مازندران و اپراتور های تلفن همراه برگزار شد، در ۲ حوزه توسعه ارتباطات ثابت و همراه اقداماتی جهت تکمیل و تقویت پوشش مناطق مختلف این شهرستان در نظر گرفته شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه توسعه شبکه فیبر نوری برای شهرهای محمودآباد و سرخرود و اپراتور مربوطه نشست هایی با شهرداران این شهرها برگزار شد که نیاز است با انعقاد تفاهم نامه طرح ها در این حوزه آغاز شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران ضمن اشاره به اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریالی طرح فیبر نوری در این شهر، افزود: در حوزه توسعه ارتباطات همراه در این شهرستان مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال اعتباری برای نصب چهار سایت جدید در شهرهای محمودآباد و سرخرود و ۲ سایت در روستاهای علی آباد و شومیا و بونده درنظر گرفته شده و به زودی عملیات اجرایی این طرح ها نیز آغاز خواهد شد.

دبیر کارگروه توسعه دولت الکترونیک استان مازندران در خصوص اجرایی شدن این طرح ها، همکاری شهرداری این شهرها و دستگاههای اجرایی مرتبط را در تسریع پروژه ها بسیار موثر دانست.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها