آخرین اخبار :
کد خبر : 46104 سه شنبه 10 بهمن 1402 سیاست

۹ شبکه تلوزیونی تبلیغات انتخاباتی در صدا و سیمای مازندران راه‌اندازی شد

آیین افتتاح رسمی ۹ شبکه تلویزیونی تبلیغات انتخاباتی صداوسیمای مازندران با حضورمسئولان استانی در صدا و سیمای مازندران برگزار شد.

"هادی ابراهیمی" مدیرکل صداو سیمای مازندران عصر امروز، ۱۰ بهمن در آئین افتتاح ۹ شبکه تلوزیونی انتخاباتی، ضمن تبریک ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: امیدواریم نتیجه دلخواه این انتخابات و تلاش مسئولان استان در اسفند ماه حاصل شود.

ابراهیمی با بیان اینکه ۹ شبکه‌ تلویزیونی ویژه تبلیغات داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی مازندران به صورت ۲۴ ساعته فعالیت دارند، افزود: هر داوطلب نمایندگی مجلس پس از نام نویسی در سامانه em۱۴۰۲.ir می‌تواند ۲۰ دقیقه ویدئو متناسب با شاخص هایی که اعلام شده است تولید کند که پخش آن در شبانه روز هم تکرار می‌شود.

او ادامه داد: در این شبکه‌های تلویزیونی علاوه بر تبلیغات داوطلبان مجلس، برنامه‌های ویژه انتخاباتی به اقتضای هر حوزه انتخابیه نیز تولید شده است که روی آنتن می‌رود.

ابراهیمی درباره اهمیت افتتاح در برگزاری انتخابات، تصریح کرد: افتتاح ۹ شبکه تلوزیونی از دستاوردهای انقلاب است و باید به افتخارات نظام که برخاسته از جمهوریت است ببالیم.

وی افزود: برای چنین آوردگاهی با فناوری‌های جدید ۲۰۰ کانال در سراسر کشور شکل گرفت و ما ۹ کانال در ۹ حوزه انتخاباتی استان داریم.

ابراهیمی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های ما برگزاری هرچه بهتر انتخابات در رقابتی پرشور و سالم است، یادآور شد: یکی از بحث‌های ما در جمهوری اسلامی انتخاب افرادی بود که با عدم‌تمکن مالی پا به عرصه انتخابات گذاشتند و یکی از اهداف برگزاری این ۹ کانال کمک به این افراد برای تحقق اهداف‌شان بود.

مدیرکل صداو سیمای مازندران با اشاره به اینکه ۹ کانال انتخاباتی "اچ‌دی"(HD) بوده و شماره‌گذاری آن‌ها در گیرنده‌های دیجیتال از ۱۸۰ آغاز می‌شود، گفت: جهاد تبیین چهره به چهره در خانه‌ها نیز محقق می‌شود و برنامه‌های دواطلبان ۳ بار قابل پخش در این شبکه‌ها است.

این مسئول با بیان اینکه بحث انتخابات، بحث جهاد است و فارغ از اینکه چه کسی انتخاب می‌شود، ادامه داد: امیدواریم رقابت واقعی برای تحول شکل گیرد و بدون آن گردش نخبگان انجام نمی‌شود.

"سردار سیاوش مسلمی" فرمانده سپاه کربلا نیز در این مراسم تصریح کرد: خدا را شاکریم یکی از جلوه‌های مردم‌سالاری جمهوری اسلامی در صداوسیمای استان رقم خورد و این انتخابات را نسبت به انتخابات پیشین متمایز کرد.

مسلمی درباره برگزاری پرشور انتخابات گفت: یکی از راهبردها حضور حداکثری مردم است در این راستا بسترها برای مشارکت مردم فراهم است.

این مسئول بیان کرد: مردم با درک شرایط کنونی ایران و اهمیت این انتخابات فارغ از این که چه کسانی از این صندوق خارج می‌شوند پای کار باشند. فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: تقارن سالگرد پیروزی انقلاب با برگزاری انتخابات است و یکی از راه‌های عینیت‌بخشی عدالت اجتماعی برای تمامی داوطلبان افتتاح این ۹ کانال در صدا و سیما خواهد بود.

"حجت الاسلام علی اصغر زکوی" رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات مازندران نیز یادآور شد: صداوسیما این بستر را برای داوطلبان مجلس و خبرگان فراهم کرده به‌ویژه برای داوطلبانی که از امکانات لازم برخوردار نیستند.

زکوی صیانت از آراء را مورد تاکید قرار داد و گفت: ماموریت اصلی شورای نگهبان صیانت از آرای مردم است و متولی سلامت انتخابات شورای نگهبان است.

وی افزود: برای صیانت از آرای مردم بیش از ۱۴ هزار نفر عوامل نظارت انتخاب شده‌اند.

"قاسم عزیززاده گرجی" رئیس ستاد انتخابات مازندران نیز ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: راه‌اندازی این ۹ شبکه حاصل تلاش طولانی‌ مدت مسئولان و رابطانی است که شبانه‌روز تلاش کردند تا برنامه‌های ویژه انتخابات منعکس شود.

وی با بیان اینکه راهبردهای انتخابات را رهبری فرمودند و بر کسی پوشیده نیست که دشمن ستاد تخریب خود را از قبل شکل داده است، خاطرنشان کرد: اما مقام معظم رهبری ۴ راهبرد را متذکر شدند که راه‌اندازی این ۹ کانال گامی در راستای تحقق این راهبردها است.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران با اشاره به اینکه توفیق داشتیم در بین جمعیت جوان رای اولی حضور داشته باشیم و شاهد علاقه این نسل در اجرای انتخابات باشیم، افزود: ۳۲۱۰ شعبه اخذ رای در سراسر استان به صورت ثابت و سیار خواهیم داشت و بیش از ۶۰ هزار نفر عوامل اجرایی و ۳۰ معتمد برای برگزاری این رویداد سیاسی انتخاب شدند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها