آخرین اخبار :
کد خبر : 46105 سه شنبه 10 بهمن 1402 ورزش
سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران:

فکر نمی‌کردیم با اختلاف امتیاز بالا ذوب آهن را شکست دهیم

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: به پیروزی برابر تیم ذوب آهن اصفهان پس از شروع مسابقه برابر این تیم ایمان داشتیم، اما اینکه این تیم را با اختلاف امتیاز بالایی شکست دهیم فکرش را هم نمی‌کردیم.

محمدرضا نوری پس از پیروزی خانگی تیمش کاله مازندران برابر میهمانش ذوب آهن اصفهان درهفته هفدهم مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در یک هفته گذشته، فرصتی که تا پیش از بازی با تیم ذوب آهن داشتیم؛ بر روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم و به خوبی نقاط قوت این تیم را پوشش دادیم.

وی ادامه داد، بازیکنان تیم کاله دراین بازی خیلی خوب کار کردند، اما بازهم به آن آمادگی که مورد نظرم هست، هنوز فاصله دارند.

سرمربی تیم کاله مازندران با اشاره به اینکه به فکر پیروزی در این بازی بودم و کاملا ایمان داشتم که برنده این بازی تیم ما خواهد بود، گفت، به بازیکنانم گفتم که اگر در برگشت توپ را از دست ندهید و مدیریت کنید، به خوبی می‌توانید از پس تیم ذوب آهن بربیایید.

نوری اضافه کرد، فکر پیروزی برابر تیم ذوب آهن را داشتم، اما از اینکه این تیم را با اختلاف ۱۹ امتیاز شکست دهیم، فکرش را هم نمی‌کردم.

وی افزود: بهرحال این هم بخشی از زیبایی‌های بسکتبال است که تیم کاله توانست از آن سود ببرد.

سرمربی تیم کاله مازندران با بیان اینکه تیم ما برای بهتر شدن هنوز جای کار دارد و بچه‌ها باید به اون آمادگی که مورد نظر کادرفنی هست، برسند، تصریح کرد، تعطیلات ۲۰ روزه لیگ را در پیش داریم و قطعا در این مدت تلاش خواهیم کرد تا بازیکنان را به شکل دلخواه برسانیم تا در ادامه لیگ به موفقیت‌های بیشتری برسند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، تیم کاله مازندران در هفته هفدهم این مسابقات عصرسه‌شنبه ۱۰ بهمن ماه در بازی خانگی در سالن ورزشی پیامبراعظم آمل میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و درنهایت میهمان مدعی خود را با نتیجه ۸۸ بر ۶۹  شکست داد.

کاله مازندران با کسب ۲ امتیاز این بازی خانگی صاحب نهمین پیروزی این فصل خود شد و با قبول هشت باخت برابر حریفان با ۲۶ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

انتهای پیام

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها