آخرین اخبار :
کد خبر : 46106 چهارشنبه 11 بهمن 1402 دولت و ادارات
همزمان با افتتاح ۱۱۷ طرح شرکت توزیع برق در دهه فجر مازندران:

شبکه برق ۲۵۰ روستای مازندران اصلاح و بهینه‌سازی شد

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان این که همزمان با دهه فجر ۱۱۷طرح برقی با اعتباری بیش از ۷۲۰میلیارد ریال افتتاح می شود، گفت: شبکه فرسوده برق ۲۵۰ روستا با ۱۴۰ میلیارد ریال اصلاح و بهینه سازی شده است. ‎

سید کاظم حسینی کارنامی، ساخت و توسعه و اصلاح و بهینه سازی خطوط شبکه برق شهری و روستایی، عملیات جایگزینی سیم به کابل، توسعه و رینگ فیدر و مقاوم سازی و رفع ضعف ولتاژ شبکه را از مهمترین طرح های آماده افتتاح در دهه فجر امسال عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اصلاح شبکه فرسوده و برق رسانی به متقاضیان روستایی، افزود: از محل عوارض برق روستایی اقدامات لازم در حوزه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق روستایی در حال اجرا است.

حسینی کارنامی با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته برای برق دار کردن چاه های کشاورزی مازندران ۱۸۸ هزار و ۱۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است، تصریح کرد: تاکنون عملیات جایگزینی سیم به کابل در بیش از ۱۱۰ کیلومتر از شبکه برق تحت مدیریت این شرکت اجرایی شده است.

رییس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق مازندران با اشاره به اینکه تعداد مشترکین برق در مازندران قبل از انقلاب اسلامی ۲۶۶ هزار خانوار بوده است، گفت: در حال حاضر و در حوزه جغرافیایی خدمات رسانی این شرکت از شهرستان گلوگاه تا آمل بیش از یک میلیون و ۵۹۱ هزار مشترک است که از این تعداد ۷۵ درصد آنان جزء مشترکین خانگی هستند.

وی ادامه داد:‌ بیش از دو هزار و ۷۲ روستای مازندران برقدار هستند در حالی که این آمار تا پیش از انقلاب ۷۳۸ روستا بوده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها