آخرین اخبار :
کد خبر : 46107 چهارشنبه 11 بهمن 1402 اقتصاد
حسن خیریانپور، اعلام کرد:

هیات عالیرتبه قزاقستان امشب وارد مازندران می شود

حسن خیریانپور معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران اعلام کرد؛ در راستای فعالسازی دیپلماسی اقتصادی و گردشگری هیات ۳۵ نفره تجاری- اقتصادی- گردشگری- اجتماعی ورزشی به ریاست معاون استاندار استان مانگیستائو قزاقستان و رئیس مصلحت استان مانگیستائو از طریق فرودگاه ساری وارد مازندران می شوند. ‎

حسن خیریانپور، معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری مازندران اعلام کرد: در راستای فعالسازی دیپلماسی اقتصادی و گردشگری هیات ۳۵ نفره تجاری- اقتصادی- گردشگری- اجتماعی و ورزشی به ریاست کولژانف کانات، معاون استاندار استان مانگیستائو قزاقستان و ماتایف، رئیس مصلحت استان مانگیستائو از طریق فرودگاه ساری وارد مازندران می شوند.

حسن خیریانپور، افزود در این سفر یک هفته ای؛ کاردار سفارت قزاقستان و سرکنسول قزاقستان در ایران نیز هیات را همراهی خواهند کرد.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: نشست با استاندار مازندران در محل استانداری - نشست با فعالان اقتصادی در محل اتاق بازرگانی - نشست با شهردار ساری و شورای شهر و شورای استان در محل شهرداری ساری و بازدید از برخی مراکز اقتصادی و تولیدی و تجاری و تاریخی و گردشگری و فرهنگی مازندران و بندر امیرآباد ازجمله برنامه های این هیات در مازندران خواهد بود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها