آخرین اخبار :
کد خبر : 46109 چهارشنبه 11 بهمن 1402 فرهنگ

دومین طنزواره «میرما» در مازندران برگزار می‌شود

دومین طنزواره استانی «میرما» در هفته پایانی اسفند ماه به میزبانی شهرستان محمودآباد برگزار می‌شود.

مهدی اختیاری، شهردار محمودآباد امروز (۱۱ بهمن ماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به برگزاری نخستین دوره این رویداد در سال گذشته و استقبال هنرمندان مازندران و مردم، دومین دوره این رقابت‌ها را امسال در دو بخش تئاتر صحنه‌ای و استندآپ کمدی برگزار خواهیم کرد.

او بیان کرد: سیاست و رویکرد ما در برگزاری این دوره بر پایه آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق، اعتیاد و آسیب‌های فضای مجازی بین نوجوانان و جوانان و آشنایی نسل جوان جامعه با جرائم اینترنتی و خطرها و پیامدهای احتمالی آن است.

وی با اعلام اینکه امسال با هدف شناسایی و کشف استعدادهای جوان و نوجوان در هنر طنز، بخش استندآپ کمدی را در رده سنی نوجوانان نیز اضافه کردیم، گفت: منتخبان می‌‎توانند با حضور در این رویداد به‌صورت رقابتی بین مدارس شهرستان و منطبق بر موضوع‌های اصلی جشنواره حائز رتبه شوند.

اختیاری توسعه پایدار فرهنگی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی با هدف تزریق امید و فرهنگ شهروندی از رویکردهای اصلی در شهرداری محمودآباد دانست و افزود: در این دو سال تلاش کردیم با همراهی مجموعه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و دیگر دستگاه‌های فرهنگی و دولتی و با استفاده ازهنرمندان بومی شهرستان و استان، برنامه‌های فاخر هنری در سطح ملی و استانی برگزار کنیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها