آخرین اخبار :
کد خبر : 46121 یکشنبه 15 بهمن 1402 اقتصاد
استاندار مازندران:

۳۵۰ میلیارد ریال برای توسعه شبکه فیبرنوری عباس‌آباد سرمایه‌گذاری شد

استاندار مازندران، گفت: تاکنون برای گسترش شبکه فیبرنوری شهرستان عباس آباد در غرب استان ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است. ‎

سید محمود حسینی پور روز یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح فیبرنوری مدرسه‌ای در شهرستان عباس آباد، افزود: باید تدابیری اتخاذ شود که شبکه فیبرنوری به روستاهای این شهرستان هم برسد تا اهالی از مزایای آن بهره مند شوند.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شرکت مخابرات مازندران در تامین اقدامات زیرساختی استان، اظهارداشت: امروز استفاده از فناوری روز در بحث کسب و کارها اهمیت ویژه ای دارد و هوشمندسازی مدارس یکی از نیازهای اساسی دانش آموزان در عصر حاضر است که باید به این مهم بیش از پیش توجه شود.

استاندار مازندران، یادآور شد: این اقدامات می تواند هوشمند سازی را در امور مختلف پوشش و پشتیبانی کند که اهمیت خاص خودش را دارد و برنامه ریزان امر باید این مهم را در اولویت برنامه ریزی ها قرار دهند.

حسینی پور با گرامیداشت دهه مبارک فجر بیان کرد: توسعه کشور در ابعاد مختلف مدیون بنیانگذار جمهوری اسلامی است و همه ملت مدیون وی بوده که این کشور را از چنگال کسانی که سال ها بر آن سطله گری کردند در آورد و این سرزمین عزت داده است.

سید محمود حسینی‌پور، استاندار مازندران امروز یکشنبه به همراه ۶۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی به شهرستان عباس آباد سفر کرده تا از نزدیک مسائل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.

حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان عباس آباد دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

برگزاری نشست شورای اداری شهرستان با حضور مدیران کل دستگاه های اجرایی و نشست خبری هم دو برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به عباس آباد اعلام شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها