آخرین اخبار :
کد خبر : 46123 دوشنبه 16 بهمن 1402 اقتصاد

استاندار مازندران: همه ظرفیت شهرک‌های صنعتی مازندران فعال شود

استاندار مازندران با تاکید بر دانش بنیانی شدن واحد تولیدی برای تامین نیازهای جامعه، گفت: فعال‌سازی همه ظرفیت شهرک های صنعتی این استان ضروری است تا مشکل بیکاری استان برطرف شود. ‎

سیدمحمود حسینی پور روز یکشنبه در آیین افتتاح شرکت برش نورد بهرامیان در شهرک صنعتی سلمان شهر از توابع شهرستان عباس آباد، افزود: تلاش ما بر این است تا همه واحدهای تولیدی راکد موجود در شهرک های صنعتی استان فعال شوند.

وی اظهارداشت: با تدابیر دولت مردمی سیزدهم شمار زیادی از واحدهای تولیدی راکد استان مازندران با تزریق اعتبارات مورد نیاز و با حمایت سرمایه گذاران بخش خصوصی به چرخه تولید بازگشته است.

استاندار، شهرک صنعتی سلمانشهر را از جمله شهرک های مهم استان برشمرد و گفت: بیش از ۷۰ واحد تولیدی در این شهرک فعال هستند و ۴۰ واحد دیگر هم ظرفیت احیا دارد.

مقام عالی دولت در مازندران تصریح کرد: به عنوان مثال شرکت برش نورد بهرامیان از جمله واحدهای راکدی بوده که در فرصت کوتاه با حمایت سرمایه گذار بخش خصوصی فعال شده است و امروز یکی از نیازهای اساسی استان را پوشش می دهد.

حسینی پور تصریح کرد: امید است با فعال شدن همه ظرفیت شهرک های صنعتی استان بتوانیم نخبگان و دانش آموختگان بیکار استان را در این واحدها جذب کنیم، البته ضروری است این واحد با توجه به نیازهای روز جامعه به سمت دانش بنیان حرکت کنند؛ چرا که با تحقق این مهم در رشد اقتصادی استان سهم بسزایی می توانند داشته باشند.

به گفته مدیرعامل شرکت برش نورد بهرامیان برای بهره برداری این واحد تولیدی با ۷۰ نفر اشتغال مستقیم و غیر مستقیم بیش از ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها