آخرین اخبار :
کد خبر : 46142 شنبه 21 بهمن 1402 سیاست
در آستانه یوم الله 22 بهمن با حضور استاندار مازندران:

۱۹۵ طرح تجمیعی شهری مازندران در قائمشهر به بهره برداری رسید

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۱۹۵ طرح تجمیعی حوزه شهری مازندران با حضور سید محمود حسینی پور، استاندار مازندران در شهرستان قائمشهر افتتاح و به بهره برداری رسید. ‎

استاندار مازندران در آیین بهره برداری همزمان این طرح ها که در سالن شهرداری قائمشهر برگزار شد، افزود: برای اجرای این تعداد ۱۷هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

استاندار مازندران، گفت: به واسطه انقلاب مردم ایران، عظمت اسلام را در جهان شاهدیم و بزرگترین افتخار ملت این است که خودشان بر سرنوشت خود مدیریت می کنند.

وی در تشریح دستاوردهای انقلاب در مازندران گفت که تا قبل از این انقلاب یک پژوهشکده با ظرفیت یک نفر داشتیم الان ۲۷ دانشگاه دولتی دانشجویان را پذیرش می کنند.

حسینی پور، فارغ التحصیلی ۲هزار و ۵۰۰ پزشک درمازندران را از جمله افتخارات و دستاوردهای انقلاب برشمرد و گفت: هفت بیمارستان مجوز توریسم سلامت اخذ کردند و بیماران خارجی در این استان مداوا می شوند.

وی ادامه داد: مردم ایران با حمایت حداکثری از جایگاه ولایت فقیه پشتیبان نظام شدند و ایران اسلامی به عنوان پنج قدرت دنیا در معادلات جهانی حرکت می کند.

به گفته استاندار مازندران در ابتدای انقلاب، ایران یکی از کشورهای مخالف رژیم صهیونیستی بود و ۴۵سال در مقابل این رژیم کودک کش ایستاد امروز آنگونه شده که در دل انگلستان در شهر لندن راهپیمایی نیم میلیون نفری بر علیه این رژیم داریم.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران بابت نعمت انقلاب اسلامی و خدماتی که انجام داده اند تشکر می کنند.

حسینی پور از مازندران به عنوان استان محوری نام برد و گفت: علاوه بر اینکه این استان زیستگاه پرندگان و حیوانات است، بلکه انسان ها بواسطه شرایط خاص آب و هوایی به آن پناه می آورند.

وی تاکید کرد : با توجه به خیل عظیم حضور مسافران در مازندران ، زیرساخت های حوزه شهری برای ارائه خدمات به مسافران میلیونی حائزاهمیت است.

استاندار مازندران گفت: مدیریت این میزان جمعیت نقش ممتازی به مدیریت شهری ارائه کرده است و سیما ‌منظر مازندران در حال تحول اساسی است.

وی افزود: با شجاعت مقتدرانه رییس جمهور، سواحلی که سالها از حضور در آن محروم شده بودند آزاد شده است و تامین خدمات لازم در این بخش ها به عنوان گام بعدی توسط مدیریت شهری مورد نظر قرار گرفته است.

استاندار مازندران گفت: دولت در ۲ سال اخیر ۵۰۰میلیارد تومان در ۹پهنه پسماند استان هزینه کرده است.

 

افتتاح زمین فوتبال، بهره برداری از ون تاکسی معلولین، افتتاح پارک معلم و ملت و افتتاح طرح تفکیک از زباله تعدادی از این طرح ها بودند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها