آخرین اخبار :
کد خبر : 46145 یکشنبه 22 بهمن 1402 سیاست

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران: 22 بهمن تجلی همبستگی ۴۵ ساله ملت ایران است

سرپرست معاونت سیاسی، امینتی و اجتماعی استانداری مازندران با بیان این که، تمرکز دشمن بر روی نقاط قوت جمهوری اسلامی است، گفت: ۲۲ بهمن یکی از قوت‌های این نظام مقدس و تجلی همبستگی ۴۵ ساله ملت ایران است. ‎

قاسم عزیز زاده گرجی روز یکشنبه در مراسم افتتاح مرکز جامع سلامت روستای صلحدارکلای بابل، بیان داشت: ۲۲ بهمن یکی از روزهای ارزشمند تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که با جانفشانی شهدای گرانقدر این انقلاب به نتیجه رسید.

وی اظهار داشت: در حال حاضر دشمن به تخریب نقاط قوت جمهوری اسلامی روی آورد که ۲۲ بهمن و انتخابات از جمله نقاط قوت این نظام محسوب می شود.

عزیززاده گرجی با ذکر این مطلب که دشمن با فعالیت ۲۰۰ شبکه فارس زبان در حال تخریب انتخابات پیش روست، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در انتخابات پیش رو نقشه های شوم دشمن را خنثی و زمینه حضور افراد صالح را در سنگر قانون گذاری و نظارت در مجلس فراهم می کند.

وی اظهار داشت: همزمان با دهه فجر ۱۳۱ طرح عمرانی و زیرساختی با سرمایه گذاری بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریالی در بابل افتتاح و کلنگ زنی شد.

سرپرست معاونت سیاسی، امینتی و اجتماعی استانداری مازندران گفت: علاوه بر افتتاح ۱۱۴ طرح های عمرانی و زیرساختی در این شهرستان ۱۷ طرح در بخش آموزشی و اقتصادی عملیات اجرایی آن همزمان با دهه فجر در بابل آغاز شد.

وی با بیان این مطلب که در دور نخست سفر رییس جمهور به مازندران نزدیک به ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار برای بابل مصوب شد، بیان داشت: یکی از ویژگی های این اعتبار آن است که چه به صورت نقدی یا غیر نقدی به طور حتمی تخصیص خواهد یافت.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ادامه داد: مصوبات سفر رییس جمهور سبب شد برخی از طرح های نیمه تمام که سالها لَنگ اعتبار بود در مدار افتتاح قرار گیرد.

عزیززاده گرجی، گفت: بازسازی چمن ورزشگاه هفت تیر بابل که یک مطالبه ۶۰ ساله بود به همراه چندین طرح مهم نیمه تمام شهرستان بابل با مصوبات سفر رییس جمهور در مدار تکمیل و افتتاح قرار گرفتند.

این مقام مسوول تصریح کرد: علاوه بر بهره مندی از اعتبارات دولتی برای توسعه و پیشرفت باید از ظرفیت مردمی هم استفاده شود زیرا تجربه تاریخی نشان داد در هر زمانی که از ظرفیت مردمی استفاده شد دستاوردهای بزرگی برای کشور حاصل شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها