آخرین اخبار :
کد خبر : 46254 سه شنبه 22 اسفند 1402 سیاست

پیام استاندار مازندران به مناسبت 22 اسفند ماه؛ روز بزرگداشت شهدا

سیدمحمود حسینی پور، استاندار مازندران در پیامی؛ فرا رسیدن ۲۲ اسفند، روز بزرگداشت شهدا را تبریک گفت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره گلگون کفنان انقلاب اسلامی، شهدا را ضامن امنیت، اقتدار و عزت ایران اسلامی قلمداد کرد. ‎

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری مازندران؛ متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء والصدیقین

شهدا، سرفصل کتاب ماندگار و جاودانی در تاریخ پرعظمت ایران اسلامی هستند که کلمه به کلمه آن با جوهر خون آن گلگون کفنان تحریر شده است.

آن مرغان پرنده تر زمرغان هوایی و سرود خوانان نیک الحان که در شعاع تیرها و گلوله های دشمنان این خاک و آب برای تامین امنیت، اقتدار، استقلال و حفظ تمامیت ارضی کشور و صیانت از اسلام ناب محمدی (ص) پرواز کرده اند و گوهر جان خود را پاکبازانه در هوای دوست به بازار عشق عرضه کردند.

شهیدان، پیروان سیدالشهداء آقا امام حسین (ع) بودند. ایران اسلامی امروز و هر روز تا ابد، سرشار از عطر نَفَس معطر کسانی است که فرهنگ ایثار و شهادت را در سایه پیروی از امامین انقلاب با اهداء زندگی خویش چونان الگویی همیشگی برای ملت غیور و پاکباز خود به ودیعت گذاشته است.

۲۲ اسفند ماه؛ سالروز صدور فرمان تاریخی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی‌، فرصتی است برای گرامیداشت و پاسداشت حماسه سترگی که شهیدان والامقام با ایثار حیات عزیز خویش؛ باقی گذاشتند.

مدیران و مسئولان در مقام و رتبه ای نه فقط در این روز بلکه در هر زمان و مکانی باید بصورت مستمر ضمن دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران از صبر و ایستادگی این اسوه های بلند ایثار تجلیل نمایند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان (ره)، شهیدان میهن اسلامی و بیش از 10400 شهید گرانقدر دیار علویان؛ ۲۲ اسفندماه روز بزرگداشت شهدا را به پیشگاه رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی و مردم مومن و ولایتمدار مازندران عزیز و همه خانواده های شهدا و ایثارگران بزرگوار تبریک و تهنیت می گویم و دیگر بار ضمن تجدید میثاق با آرمان های متعالی و جاودانی شهیدان والامقام از خداوند قادر متعال؛ خواهانم همه ما را تداوم بخش راه شهدا قرار دهد. ان شاء الله تعالی

سیدمحمود حسینی پور

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها