آخرین اخبار :
کد خبر : 46286 چهارشنبه 1 فروردين 1403 اجتماعی

برنامه‌های سه‌گانه فرودگاه‌های مازندران در ایام نوروز ۱۴۰۳

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران گفت: در نوروز۱۴۰۳، فرودگاه‌های سه‌گانه استان با انجام و اجرای برنامه‌های متنوع عیدانه و فرهنگی و ایجاد فضای شاد و مفرح برای مسافران، به گونه‌ای متفاوت از بهار و مسافران نوروزی استقبال خواهند کرد.

اکبرحسنی امروز در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به تقارن ایام نوروزی با آغازماه مبارک رمضان، اظهار کرد: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و آئینی از قبیل برپایی سفره هفت سین، نوروزخوانی، ایجاد نمایشگاه فرهنگی و کتاب، استقرار میز نقاشی ویژه کودکان، حضور چشمگیر شرکت‌های هواپیمایی در ترمینال‌ها، برنامه پذیرایی از مردم در وعده افطار نیز در دستور کارقرار گرفت و با آراستگی نمازخانه‌ها و برپایی نماز جماعت و جزءخوانی قرآن، رمضان و ماه بهار قرآن مورد تجلیل و تکریم قرار می‌گیرد.

وی آمادگی کامل ارگان‌های مرتبط با اجرای طرح‌های نوروز در فرودگاه‌های مازندران را مطلوب دانست و افزود: شرکت‌های هواپیمایی با دقت و نظارت بیشتر جهت رفاه حال مسافران نوروزی و پاسخگویی دقیق تلاش مضاعف داشته باشند.

حسنی خاطرنشان کرد: در ایام نوروز از فرودگاه شهدای ساری پرواز به تهران، مشهد، بندرعباس، عسلویه، شیراز، مشهد، کیش، قشم، اهواز و سفرهای خارجی به آکتائو و نجف را دارد.

وی ادامه داد: از فرودگاه شهدای رامسر هم هفته‌ای دو روز به تهران از فرودگاه شهدای نوشهر هفته‌ای یک پرواز به مشهد مقدس دارد.

مدیرکل فرودگاه‌های مازندران با بیان اینکه در ایام نوروز، افزایش پرواز در مسیر تهران- رامسر – تهران را شاهد هستیم، تصریح کرد: با هماهنگی به عمل آمده تعداد پرواز شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(ایران ایر) در مسیر تهران - رامسر - تهران  از هفته‌ای دو پرواز به هفته‌ای ۳ پرواز در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه افزایش یافت.

این مسئول افزود: پیگیر برقراری پروازها در مسیرهای دیگر، از جمله مشهد مقدس نیز هستیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها