آخرین اخبار :
کد خبر : 46301 یکشنبه 5 فروردين 1403 اقتصاد
استاندار مازندران اعلام کرد

کاهش ۵.۵ درصدی تورم در مازندران

استاندار مازندران با اظهاراینکه پس از ۱۳ سال تورم از اردیبهشت ماه سال گذشته روند کاهشی پیدا کرد، گفت: ۵.۵ درصد تورم در مازندران کاهش یافته است که نشان می‌دهد ۱.۵ درصد پایین‌تر از میانگین کشور قرار داریم.

سید محمود حسینی پور یکشنبه ۵ فروردین در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه مازندران جزء ۳ استان برتر کشور در حوزه تولید است، افزود: نرخ بیکاری در مازندران روند کاهشی داشت و رتبه نخست را در این بخش به خود اختصاص داده است.

حسینی پور با عنوان اینکه انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ با کمترین تنش و درگیری برگزار شد، یادآور شد: ۲ درصد از روند طلاق در استان مازندران کاهش یافت اما رتبه قابل قبولی را در کشور نداریم.

وی با اعلام اینکه سرقت‌های مختلف در مازندران کاهش یافت و دیگر اراذل و اوباش در مازندران جایگاهی ندارند، خاطرنشان کرد: باید در حوزه جنگل خواری برخورد قاطعی داشته باشیم.

استاندار مازندران ذکر کرد: این استان برای نخستین بار با کشور روسیه قرارداد بست و کالاهای ما با برند مازندران در کشور روسیه به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: در حوزه فرهنگ تلاش‌های گسترده ای صورت گرفت و بیشترین تمرکز مسافران کشور در سال جدید بر مازندران بود.

سید محمود حسینی پور با اشاره به کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در مازندران، گفت: ۶۵ درصد تلفات انسانی در حوزه تصادفات در مازندران کاهش یافت

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها