آخرین اخبار :
کد خبر : 46304 دوشنبه 6 فروردين 1403 فرهنگ
معاون استاندار مازندران خبرداد

اقامت ۶ میلیون مسافر از شروع طرح خدمات سفر نوروزی تاکنون در مازندران

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران با بیان اینکه ۲۲ ستاد شهرستانی با مسئولیت فرمانداران آماده پذیرش مهمانان و مسافران نوروزی است، گفت: مازندران نخستین استان مسافرپذیر در سطح کشور از شروع سال جدید تا به الان بوده که تاکنون ۶ میلیون نفر در استان اقامت داشتند.

قاسم عزیززاده گرجی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران به مناسبت سال نو، با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۲ حوادث تلخ و شیرینی را تجربه کردیم، اظهار کرد: از ۴۵ روز گذشته ، ۱۵ کمیته اجرایی در سطح استان مازندران شکل گرفت و جلسات منظم علی‌رغم اینکه در اوج فعالیت‌های انتخاباتی بودیم برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران اعلام کرد: دبیرخانه دائمی خدمات سفر در مازندران برقرار خواهد شد و ۴۷ درصد میزان تصادفات منجر به فوت در مازندران کاهش یافت.

این مسئول ادامه داد: ۲۵ نوروزگاه در ورودی شهرستان‌ها و ورودی محورهای ۶ گانه استان برقرار شد و ۳۱ مورد نمایشگاه صنایع دستی با ۷۵۰ غرفه در مازندران فعال است.

وی ادامه داد: قرارگاه مجزایی برای پاکسازی معابر و سواحل از سوی استاندار مازندران تعیین و پویش «نه به زباله» راه اندازی شد.

عزیززاده گرجی بیان کرد: باید ظرفیت‌های ملی را پای کار استان بیاوریم تا خدمات خوبی ارائه شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها