آخرین اخبار :
کد خبر : 46403 شنبه 1 ارديبهشت 1403 سیاست
حجت الاسلام قوام الدین نظری رییس ستاد دهه غدیرکشور؛

شورای نگهبان از قوانین مناسب برای رفاه و‌حقوق روستانشینان و حشمداران قوانین حمایت کند

آیت الله حسینی خراسانی عضو فقهای شورای  نگهبان در مکتبه الامام امیرالمومنین دفتر و حسینیه آیت الله  عبدالله نظری خادم الشریعه حضور یافت  و با قرائت فاتحه کنار مضجع آن عالم متقی ادای احترام و تکریم کرد.

به گزارش خبرنگار ما،روز جمعه ۱۴۰۳/۱/۳۱ آیت الله حسینی خراسانی عضو فقهای شورای  نگهبان در مکتبه الامام امیرالمومنین دفتر و حسینیه آیت الله  عبدالله نظری خادم الشریعه حضور یافت  و با قرائت فاتحه کنار مضجع آن عالم متقی ادای احترام و تکریم کرد. 

آیت الله حسینی خراسانی عضو فقهای شورای نگهبان تصریح کرد: امروز روحانیت از زحمات وخدمات  و مجاهدت های سلفی چون آیت الله نظری خادم الشریعه دارند، بهره می برند و خدمت به اساس دین و ملت انقلابی می کنند.

 در این دیدار حجت الاسلام قوام الدین  (محمود) نظری خادم الشریعه رییس ستاد دهه غدیرکشور با تشکر و خیر مقدم بیان داشت: آیت الله حسینی خراسانی امین نظام و رهبری و رکنیت علمی و خدمتی در شورای نگهبان و حوزه علمیه قم دارند. وی با تاکید براینکه امروز اقتدار ایران بر جهان درخشان شده و موجب ترس بردل ظالمان  همچون اسرائیل و استکبار شد،گفت :  معیشت و معاش در مملکت و رفع گرانی و بیکاری باید دغدغه مسئولین در زیر سایه زعامت و رهبری امام خامنه ای  باشد.
 یادگار آیت الله نظری در این دیدار با اشاره به ناراحتی ملت مازندران خاصه سوادکوه مبنی بر تصرفات نامطلوب و غیر متعارف  بعضی از دوائر امثال منابع طبیعی ووو درخصوص کشاورزان دامداران روستاها را یاد آور شد: در شورای نگهبان قانونی وضع شود  تابرای رفاه و حق و حقوق روستا نشینان و حشم داران و مالکین بنچاق دار محترم که خود حافظ حدود و ثغور حریم می باشند،زمینه های مناسبی فراهم شود.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها