آخرین اخبار :
کد خبر : 9279 دوشنبه 14 آبان 1397 سیاست
سرپرست استانداری مازندران

ملت ایران در 13 آبان امسال پاسخ بدعهدی آمریکا را داد

سرپرست استانداری مازندران گفت: ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان سال جاری پاسخ محکمی به بدعهدی و کارشکنی آمریکا در راه توسعه کشورمان داد. ‎

احمد حسین زادگان در حاشیه راهپیمایی 13 آبان شهرستان ساری در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ملت ایران نشان داد با وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور همچنان از آرمان های بزرگ نظام جمهوری اسلامی که در سال 57 با حمایت ملت ترسیم شد، پشتیبانی می کنند.
وی گفت: 13 آبان سال 97 با بدعهدی آمریکا به خصوص خروج از تعهدنامه بین المللی برجام نقطه عطف دیگری در تاریخ استکباری رقم خورد و نشان داد که آمریکا همانند گذشته در رویای براندازی نظام جمهوری اسلامی است.
سرپرست استانداری مازندران تاکید کرد: اگرچه ملت ایران خوی استکباری آمریکا را در کودتای 28 مرداد، تحریم های اقتصادی، سرنگونی هواپیمایی مسافربری و سایر اقدامات نابخردانه دیگر از یاد نبرده است، ولی خروج از برجام بدعهدی آمریکا به تعهدات بین المللی و خوی استکباریش را حتی برای جهانیان به اثبات رساند.
حسین زادگان تصریح کرد: امروز کشورهای جهان به خصوص اروپاییان با همراهی نکردن آمریکا در بدعهدی اش در خروج از برجام و با حمایتشان از جمهوری اسلامی ایران ، خط افولی را برای این کشور رقم زدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: ملت ایران با وجود تنگنای اقتصادی، امسال یک بار دیگر در13 آبان برای مبارزه با استکبار جهانی برای حمایت از تمامیت ارضی کشورمان به میدان آمدند و نشان داد که در هر شرایطی از آرمان های نظام جمهوری اسلامی دفاع می کنند.
وی اضافه کرد: مسئولان جمهوری اسلامی ایران نیز در پاسخ به وفاداری ملت به آرمان های کشور باید تمام توان خود را برای رفع مشکلات اقتصادی به کار بگیرند و همگام با مردم به سمت آبادانی ایران حرکت کنند.
سرپرست استانداری مازندران تصریح کرد: آمریکا و همپیمانان منطقه ایش باید بدانند که این ملت آرمان های بزرگی در سر دارد که تحریم اقتصادی نمی تواند آنها را از اهداف بزرگشان دور کند.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها