آخرین اخبار :
کد خبر : 9341 دوشنبه 19 آذر 1397 علم و فناوري
استاندار مازندران در دیدار با رئیس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور

از ظرفیت عظیم دانشگاه برای توسعه و تعالی استان باید استفاده شود

استاندار مازندران در دیدار رئیس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان مازندران با اشاره به صدور دستورالعمل تدوین برنامه صدروزه دستگاههای اجرایی استان در راستای تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای مازندران از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان خواست که در این خصوص مشارکت جدی داشته باشند

استاندار مازندران در دیدار رئیس و مدیران ستادی دانشگاه پیام نور استان مازندران با اشاره به صدور دستورالعمل تدوین برنامه صدروزه دستگاههای اجرایی استان در راستای تحقق اهداف و برنامه های توسعه ای مازندران از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان خواست که در این خصوص مشارکت جدی داشته باشند.
احمد حسین زادگان از دانشگاه پیام نور به عنوان مجموعه فکری غنی و علمی استان یاد کرد و برضرورت ارتباط نزدیک تر و عمیق تر دانشگاهها و دستگاههای اجرایی تاکید کرد.
نماینده عالی دولت در استان رشته ها و مقاطع تحصیلی و اساتید دانشگاه را به عنوان مخزن و منبع ارزنده انسانی دانشگاهها دانست و افزود: از ظرفیت عظیم دانشگاه برای توسعه و تعالی استان در زمینه های فرهنگی،اجتماعی ،سیاسی و اقتصادی بویژه آسیب شناسی وضع موجود و ارائه راهکارهای اجرایی و عملیاتی باید استفاده کرد .
در ابتدای این دیدار شیخ الاسلامی رئیس دانشگاه پیام نور استان با ابرازمسرت از انتصاب استاندارجدید مازندران گفت:حدود 15هزار دانشجو در سطح 18مرکز و واحد دانشگاهی این استان تحصیل می کنند.
وی افزود: بزودی مرکز بین الملل دانشگاه پیام نور در یکی از مراکز این استان راه اندازی می شود. 
شیخ الاسلامی همچنین با اشاره به دردست اجرا بودن چهارپروژه عمرانی توسط این استان خواستار حمایت و پشتیبانی دولت در روند تکمیل این پروژه ها شد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها