آخرین اخبار :
کد خبر : 9360 پنج شنبه 29 آذر 1397 اجتماعی

مازندران پایلوت احداث مسکن اجتماعی در کشور شد

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه از سوی وزیر راه و شهرسازی ، مازندران به عنوان پایلوت احداث مسکن اجتماعی در کشور انتخاب شد از آمادگی مازندران برای احداث 10 هزار واحد مسکن اجتماعی برای افراد زیر پوشش کمیته امداد بهزیستی و اقشار کم درآمد خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران ، سیدمحمد نظری با اشاره به اینکه از سوی وزیر راه و شهرسازی ، مازندران به عنوان پایلوت احداث مسکن اجتماعی در کشور انتخاب شد از آمادگی مازندران برای احداث 10 هزار واحد مسکن اجتماعی برای افراد زیر پوشش کمیته امداد ، بهزیستی و اقشار کم درآمد خبر داد و اظهار کرد : در حال حاضر منتظر ابلاغ آئین نامه اجرایی مسکن اجتماعی در تعداد مورد نیاز و نحوه واگذاری مسکن اجتماعی به افراد برخوردار هستیم که با توجه به گستردگی استان مازندران نیاز هست تا این مسکن ها در اختیار اقشار آسیب پذیر جامعه قرار گیرد .

وی افزود : درصورت ابلاغ آئین نامه اجرایی ، مازندران آمادگی دارد تا تعداد 10 هزار واحد مسکن اجتماعی احداث و در اختیار اقشار آسیب پذیر در کمیته امداد امام خمینی ، بهزیستی و افراد کم درآمد قرار دهد . مدیرکل راه و شهرسازی مازندران به احداث نیمه کاره مسکن مهر در مازندران اشاره و تصریح کرد : حدود 48 هزار مسکن مهر در مازندران وجود دازد که تاکنون 42 هزار واحد احداث و تحویل متقاضیان شده است . نظری خاطرنشان کرد : از 6 هزار واحد باقیمانده بیش از یک هزار و 370 واحد مسکن مهر در ایام الله دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری می رسد .

این مسوول یادآور شد : احداث 2 هزار و 400 واحد مسکن مهر نیز در حال اجرا است که ظرف 6 ماه آینده حدود 40 درصد این واحدها تکمیل و به مردم واگذار خواهد شد . نظری گفت : باقیمانده مسکن مهر خود مالک هستند که با ارائه تسهیلات به مالکان این واحدها کمک خواهیم کرد تا در دو ماه آینده با پیشرفت فیزیکی خوبی روبرو شوند .

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها