آخرین اخبار :
کد خبر : 9374 یکشنبه 9 دي 1397 سیاست
راه و شهرسازی

رفع تصرف 8169 متر مربع از اراضی دولتی در شهرستان تنکابن

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران از رفع تصرف حدود 8169 متر از اراضی دولتی واقع در شهرستان تنکابن در آذر ماه سال 97 خبر داد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران علی قاسمی معاون املاک و حقوقی اداره کل ضمن اعلام این خبر افزود : تصرف غیر مجاز به صورت ساخت بنا و دیوار کشی انجام شده بود که با پیگیری حقوقی موضوع ، به صدور حکم رفع تصرف و خلع ید از متصرف گردید و حکم صادره با پیگیری کارشناسان حقوقی و اداره راه و شهرسازی تنکابن ، عباس آباد و رامسر و توسط فرمانده و پرسنل یگان حفاظت از اراضی سازمان ملی زمین و مسکن در استان ، رفع تصرف و به بیت امال اعاده شد که ارزش تقریبی آن حدود 200 میلیارد ریال برآورد می گردد .

معاون املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران افزود : بر اساس قانون هرگونه ساخت و ساز بدون مجوز ، دخل و تصرف ، تعرض و تجاوز بر اراضی دولتی جرم است و ماموران یگان حفاظت این اداره کل در صورت مشاهده چنین مواردی اقدام قانونی لازم معمول می نمایند .

قاسمی یادآور شد یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران به صورت 24 ساعته گشت زنی داشته و از اراضی دولتی محافظت و با افراد فرصت طلب و زیاده خواه برخورد قانونی خواهند کرد .

وی در پایان از هم استانی های عزیز درخواست کرد در صورت مشاهده هر گونه تجاوز به حریم راه و اراضی دولتی و ساخت و ساز غیرقانونی مراتب را به شماره تلفن 33375191-011 اطلاع دهند .  

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها