آخرین اخبار :
کد خبر : 9379 سه شنبه 11 دي 1397 اجتماعی
راه و شهرسازی

برگزاری شصت و نهمین جلسه شورای مسکن استان

شصت و نهمین جلسه کارگروه شورای مسکن با حضور سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران ،مدیرکل راه و شهرسازی و سایر دستگاه های خدمات رسان با هدف بررسی موانع و مشکلات مسکن مهر در برگزار شد .

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان مازندران مهندس رازجویان سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران در این نشست اظهار امیدواری نمود با پیگیری و تلاش همه دستگاههای خدمات رسان و اداره کل راه و شهرسازی شاهد به سرانجام رسيدن پروژه هاي مذكور باشيم.

مهندس رازجویان اظهار داشت: با توجه به پيشرفت فيزيكي پروژه هاي مسكن مهر در استان بايد با همت و تعامل دستگاه هاي زير بنايي استان خدمات شهري و زير بنايي پروژه هاي مذكور نيز هر چه زودتر اجرايي شود

  سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری مازندران در ادامه تصريح كرد: مسكن دغدغه اصلي و ابتدايي براي هر خانواده اي محسوب شده ، از اين رو بر طرف كردن اين مسئله توسط خدمتگزاران مردم در دولتها مي تواند عاملي مهمي در جهت تعامل ، همدلي و اعتماد  مردم به آن دولت باشد.

سید محمد نظری مدیر کل راه و شهرسازي مازندران نيز در اين نشست در خصوص همکاری و تعامل دستگاه هاي خدمات رسان با دست اندرکاران طرح مسکن مهر گفت: طي جلسات منظم و پيگيري هاي مجدانه مسؤلين امر بسياري از مشكلات با همفكري دستگاه ها مرتفع شده است.

مدیر کل راه و شهرسازي مازندران با بيان اينکه در شوراي تامين مسکن استان و کميته هاي فني آن به طور منظم تشکيل و مشکلات مربوط به مسکن مهر طرح و پيگيري مي شود تصريح نمود : انشااله با تعامل و همدلی تمامی دستگاههای مرتبط با مسکن مهر بتوانیم پروژه مسکن مهر را هرچه سریعتر به سرانجام برسانیم .

دراین نشست درخصوص واگذاری واحدهای فاقد متقاضی پروژه های مسکن مهر به مدد جویان کمیته حضرت امام و اداره کل بهزیستی مقرر گرديد  کمیته امداد حضرت امام و اداره کل بهزیستی نسبت به ارسال لیست اسامی متقاضاین حداکثرظرف مدت یک هفته اقدام نماید.

 

 همچنین درخصوص  احداث مسجد در پروژه های مسکن مهر بهشهر، ساری ، نوشهر و چالوس مقرر گردید نسبت به پیگیری تامین اعتبار بخشی از ساخت از سوی وزارت متبوع اقدام نماید .    

درخصوص تحویل و افتتاح مسکن مهر آماده در ایام مبارک دهه فجر سالجاری مقرر گردید کمیته ای متشکل از اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ، اداره کل راه و شهرسازی و فرمانداری ساری تشکیل و پیگیری های لازم را بعمل آورند.

در پایان جلسه مقررگردید باتوجه به اهمیت موضوع جلسه بعدی کارگروه شورای تامین مسکن استان در محل پروژه سارویه ساری برگزار گردد.

 

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها