آخرین اخبار :
کد خبر : 47470 سه شنبه 18 ارديبهشت 1403 ورزش

نساجی به تجربه و کیفیت بازیکنان پرسپولیس باخت

مربی تیم نساجی مازندران گفت که تیمش به تجربه و کیفیت بازیکنان تیم پرسپولیس تن به شکست و امتیاز از دست داد.

«مصطفی صداقت» امشب در نشست خبری پس از بازی تیمش نساجی مازندران برابر میهمانش تیم پرسپولیس تهران افزود: بابت این شکست از هواداران تیم نساجی که انصافا استقبال پرشوری برابر تیم پرسپولیس داشتند، قدردانی میکنم  امیدواریم که در بازی‌های بعدی بتوانیم جبران کنیم.

وی، ادامه داد: در نیمه اول طبیعی بود تیم پرسپولیس که بالای جدول بود، ایجاد موقعیت کند و متاسفانه ما در نیمه نخست کیفیت لازم را نداشتیم.

مربی تیم نساجی مازندران با اشاره به این‌که با تغییراتی که در نیمه دوم توسط کادر فنی ایجاد توانستیم به بازی برگردیم، افزود: البته تیم پرسپولیس بعد از اخراج یکی از بازیکنانش، طبیعی بود که پرتراکم تر در نیمه خودش تدافعی بازی کند.
صداقت، افزود: تیم ما در نیمه دوم صاحب توپ و موقعیت بود و تراکم دفاعی تیم حریف بود که اجازه نداد به نتیجه دلخواه و حداقل امتیاز برسیم.

وی در عین حال از عملکرد شاگردانش آب از رضایت کرد و گفت: ما در بازی های گذشته هم با همین بازیکنان صاحب پیروزی و امتیاز برابر حریفان شده بودیم و با همین بازیکنان باید بازی‌های پیش رو را ادامه دهیم.

تیم نساجی مازندران در هفته بیست و ششم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور با نتیجه ۲بر یک برابر تیم مدعی پرسپولیس تهران تن به شکست داد.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها