آخرین اخبار :
کد خبر : 47481 پنج شنبه 20 ارديبهشت 1403 سیاست
سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری:

دستگاه های اخذ رای با ضریب امنیتی غیر قابل نفوذ در حوزه انتخابیه آماده شروع انتخابات اند

قلی زاده، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ضمن بازدید از از فرآیند آماده سازی صندوق های اخذ رای در فرمانداری سوادکوه، گفت: دستگاه های اخذ رای با ضریب امنیتی غیر قابل نفوذ در حوزه انتخابیه آماده شروع انتخابات اند. ‎

قلی زاده، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری، با همراهی غلامی، فرماندار سوادکوه از فرآیند آماده سازی صندوق های اخذ رای در فرمانداری سوادکوه بازدید کرد.

قلی زاده افزود: تمامی نمایندگان فرماندار و کاربران آی‌تی شعب معادل ۱۶ ساعت آموزش کامل دیده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد ۱۳۷۹ صندوق الکترونیک تحویل حوزه‌های اصلی و فرعی انتخابی شده است و با اشاره به تنظیمات صندوق‌ها و پیکربندی‌ها انجام شده و آمادگی برگزاری انتخابات این صندوق‌ها به جایی متصل نیستند و برگه‌های تعرفه الکترونیک اطلاعات هویتی افراد را ذخیره نمی‌کنند بنابراین رای به صورت محرمانه اخذ می‌گردد برای افراد بی‌سواد و کم سواد رایط مساعدتری مهیا می‌باشد چرا که دستگاه الکترونیک با نمایش عکس نامزدها و صفحه لمسی قابلیت انتخاب نامزد مورد نظر را به راحتی فراهم می‌سازد.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری با اشاره به اینکه شمارش آرا با دقت بیشتر و تجمیع آرا بدون خطا انجام می‌گردد، اظهار داشت: انشالله با حضور پرشور مردم انتخابات را همچون گذشته سالم برگزار می‌کنیم و تا امانت‌دار خوبی برای مردم و نظام باشیم.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها