آخرین اخبار :
کد خبر : 47483 جمعه 21 ارديبهشت 1403 سیاست

اجرای همه اجزای انتخابات الکترونیک در مازندران

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان مازندران: همه اجزای انتخابات الکترونیک طبق ضوابط درحال اجراست.

رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان مازندران امروز در حاشیه بازدید مشترک همراه با استاندار از شعب اخذ رأی حوزه انتخابیه قائم شهر گفت: هماهنگی خوبی بین ستاد انتخابات مازندران و هیئت نظارت بر انتخابات استان وجود دارد که همین هماهنگی در حوزه انتخابیه قائم شهر نیز دیده می‌شود که بر همین اساس همه اجزای انتخابات امروز و در دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، طبق ضوابط و بر اساس مقررات در حال انجام است و عوامل اجرایی و نظارتی با آمادگی کامل فرآیند انتخابات را برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام زکوی افزود: با هماهنگی وزارت کشور و شورای نگهبان انتخابات در حوزه انتخابیه قائم شهر نیز به صورت تمام الکترونیک برگزار می‌شود. خوشبختانه همکاران و عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات در این حوزه انتخابیه با آمادگی کامل در شعب حضور دارند و همه مراحل انتخابات تمام‌الکترونیک به درستی و طبق ضوابط در حال اجراست.

وی تصریح کرد: عوامل اجرایی انتخابات پس از حضور در دوره‌های آموزشی با آمادگی و اشراف کامل در شعب اخذ رأی این پنج شهرستان حضور یافتند و همه زیرساخت‌ها نیز برای برگزاری انتخابات تمام‌الکترونیک فراهم شده است.

رییس دفتر هیات نظارت بر انتخابات استان خاطرنشان کرد: مردم همواره اثبات کردند که تکلیف خود را به درستی انجام می‌دهند و ما باید همه مقدمات و زیرساخت‌ها و شرایط را برای حضور بدون دغدغه مردم در صحنه انتخابات به درستی فراهم کنیم.

حجت‌الاسلام زکوی با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درباره اهمیت انتخابات تصریح کرد: نکته مهم این است که رهبر انقلاب فرمودند تحول در حکمرانی باید اتفاق بیفتد و اگر تحول در سه قوه قرار است رقم بخورد منشاء تحول همین انتخابات و صندوق‌های رأی است.

دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ همزمان با ۲۱ حوزه انتخابیه در کشور در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سوادکوه شمالی در استان مازندران برای انتخاب دو نماینده در حال برگزاری است.

افزودن دیدگاه

دیدگاه ها